Miasta partnerskie rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Kraków na EXPO w Mediolanie!

18 i 19 maja 2015 r. Kraków prezentował swoje walory turystyczne na Światowej Wystawie EXPO w Mediolanie. Przy pomocy nowoczesnych technologii odwiedzający krakowskie stoisko mogli dosłownie „przenieść się" w najpiękniejsze zakamarki stolicy Małopolski. Jednocześnie nasze Miasto zainaugurowało prezentację polskiej turystyki, która odbywa się pod hasłem Tydzień Turystyki Polskiej i potrwa do 24 maja.

Prezentacja Krakowa i Małopolski odbywa się z poziomu krakowskiego rynku jako najbardziej rozpoznawalnego miejsca w Krakowie. Więcej informacji o Krakowie i Małopolsce odwiedzający otrzymają w multimedialnym koralu, w którym będzie można wygodnie usiąść i wirtualnie zwiedzić przestrzeń turystyczną regionu. Kraków również czaruje gości aktywnym mappingiem bezpośrednio związanym z charakterystycznymi elementami regionu. Promowane są także Światowe Dni Młodzieży, które odbędą się w Krakowie w 2016 r.

Niestandardowe działania promocyjne Krakowa mają miejsce zarówno w pawilonie, jak i w przestrzeni miejskiej – zaaranżowane zostały dwie strefy promocyjne: promocji aktywnej i kultury. Strefą kultury Kraków zawładnął na dwa dni za sprawą występów teatru KTO oraz zespołu KROKE.

Hasło Tygodnia Turystyki Polskiej podczas EXPO 2015: „Poland. Come and find all colours of life" zapowiada Polskę jako bogaty kulturowo i turystycznie kraj, w którym każdy może odkryć zaskakujące miejsca, historie i doznania.

Całościową informację dotyczącą atrakcyjności turystycznej Polski dostarczają hostessy ubrane w polskie barwy, które zachęcają odwiedzających zarówno do obejrzenia filmów o Polsce prezentowanych na dużym ekranie LCD, jak i do poszukiwania atrakcji i walorów Polski poprzez gry i zabawy dostępne w infokiosku oraz na stołach multimedialnych.

Głównym organizatorem przedsięwzięcia jest Polska Organizacja Turystyczna, partnerami są natomiast polskie miasta i regiony, dla których udział w EXPO jest doskonałą okazją do szerszej promocji swoich produktów turystycznych.

Warto wspomnieć, że działania promocyjne rozpoczęły się już 1 maja. Od tego czasu na ulicach Mediolanu można już zobaczyć tramwaje z polską reklamą zachęcającą także do odwiedzenia polskiego pawilonu.

Oprócz tego, przed inauguracją Tygodnia Polskiej Turystyki, przez ponad dwa tygodnie na kilku kanałach włoskiej telewizji emitowany był spot promocyjny, natomiast przy Via Dante, głównej ulicy miasta, pojawiły się wielkoformatowe zdjęcia z najpiękniejszymi widokami z Polski.

pokaż metkę
Osoba publikująca: IZABELA HAUPT
Podmiot publikujący: Otwarty na świat
Data publikacji: 2015-05-19
Data aktualizacji: 2015-05-27
Powrót

Zobacz także

Znajdź