Podstawowe informacje


JAK OTRZYMAĆ KRAKOWSKĄ KARTĘ MIEJSKĄ?

Krakowska Karta Miejska wydawana jest bezpłatnie przy pierwszym zakupie biletu okresowego.

Bilet okresowy, którego nośnikiem jest Krakowska Karta Miejska, jest biletem imiennym. W celu dokonania pierwszego zakupu konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość (w przypadku zakupu biletu okresowego ulgowego konieczne jest również posiadanie ważnego dokumentu uprawniającego do zniżki). Pierwszy bilet można kupić tylko w jednym z sześciu Punktów Sprzedaży Biletów.


LOKALIZACJE PUNKTÓW SPRZEDAŻY BILETÓW:


· ul. św. Wawrzyńca 13,   pn.- pt. od 8.00 do 16.00

· ul. Powstańców Wielkopolskich 6,   pn.- pt. od 8.00 do 18.00

· ul. Podwale 3/5,   pn.- pt. od 7.00 do 21.00

· ul. Krowoderskich Zuchów 8a,   pn.- pt. od 7.00 do 19.00

· os. Centrum D bl.7 (Nowa Huta),   pn.- pt. od 7.00 do 21.00

(numery telefonów do Punktów +48 12 357 20 35 lub +48 608 921 035)


A JEŚLI KARTA ZAGINĘŁA LUB ZNISZCZYŁA SIĘ?

W przypadku, gdy karta KKM zostanie zgubiona lub zniszczona z winy użytkownika, należy udać się do dowolnego Punktu Sprzedaży Biletów w celu otrzymania duplikatu karty wraz z ostatnio zakupionym biletem okresowym. Koszt takiej operacji wynosi 8 zł


ZMIENIASZ DANE?

W momencie gdy zmieniają się dane osobowe w stopniu wymagającym również ich zmiany na karcie KKM, należy udać się do dowolnego Punktu Sprzedaży Biletów w celu dokonania aktualizacji.


REKLAMACJA?

Reklamacje można składać telefonicznie pod numerem telefonu 19150 (telefon czynny całą dobę, opłata za połączenie według stawki lokalnego operatora) lub wysyłać na adres: reklamacje@kkm.krakow.pl

Procedura reklamacyjna może w niektórych przypadkach trwać do 10 dni roboczych.


DOŁADOWYWANIE KARTY:

Kartę KKM można doładować we wszystkich Punktach Sprzedaży Biletów oraz w Automatach KKM. Wykaz miejsc, w których można dokonać zakupu biletu okresowego na karcie miejskiej można znaleźć tutaj.

Zakupu można dokonać też korzystając ze strony doładowań online Krakowskiej Karty Miejskiej -eBilet.


W celu dostępu do serwisu, należy się zalogować podając odpowiednie dane (numer karty i/lub numer legitymacji/albumu/uczelni) na stronie logowania www.ebilet.kkm.krakow.pl

Po zalogowaniu serwis udostępnia następującą funkcjonalność:

•podgląd aktualnie ważnych biletów

•zakup nowego biletu okresowego

•podgląd zrealizowanych transakcji online (doładowania)

Rozliczenie wykonywanych transakcji realizowane jest za pośrednictwem serwisu płatności online eCard (płatności przelewami online, kartą, itp.)

Ostatnim krokiem, który należy wykonać po zapłaceniu za bilet przy pomocy systemu eBilet, jest zapisanie zakupionego biletu na karcie. W tym celu należy udać się do dowolnego automatu KKM, który umożliwia zapis biletu na karcie i przeprowadzić operację zapisu biletu.

 

Pokaż metkę
Osoba publikująca: Damian Żelezik
Podmiot publikujący: Portal Komunikacja