Promocja inwestycji i networking. Kraków na EXPO REAL 2017

Od 3 do 7 października 2017 r. Kraków prezentował swój potencjał inwestycyjny podczas kolejnej edycji targów EXPO REAL w Monachium. Tegoroczna, dwudziesta już z kolei, edycja monachijskich targów zgromadziła rekordową liczbę 2003 wystawców i 41500 uczestników z 35 krajów, potwierdzając rangę EXPO REAL jako wiodącego wydarzenia sektora inwestycyjnego i nieruchomości w Europie.

Promocja inwestycji i networking. Kraków na EXPO REAL 2017
Fot. www.exporeal.net

Potencjał Krakowa był na samodzielnym, nowoczesnym stoisku, wykorzystującym takie narzędzia multimedialne jak interaktywny Infokiosk służący do prezentacji oferty inwestycyjnej miasta, diodowy ekran full HD na którym wyświetlane były filmy promocyjne o charakterze biznesowo-kulturalnym, czy też podświetlane zdjęcia. Najem powierzchni wystawienniczej z pakietem usług targowych oraz udział przedstawicieli Miasta Krakowa w targach były współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Growing Internationally – Krakow’s Economy on the Rise”.

Do wzmocnienia przekazu promocyjnego Krakowa jako głównego ośrodka gospodarczego regionu  przyczyniło się też sąsiedztwo stoiska Województwa Małopolskiego. Stoisko Krakowa odwiedzili przedstawiciele kilkudziesięciu firm i instytucji, a delegacja naszego miasta odbyła 70 spotkań biznesowych oraz 6 spotkań promocyjno-informacyjnych z przedstawicielami mediów, agencji PR, miast i regionów. Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta Rafał Kulczycki wziął także udział – obok przedstawicieli Sztokholmu, Monachium, Utrechtu i brytyjskiej Homes and Communities Agency – w seminarium „Science and the City: How is the new science economy driving cities?”, zorganizowanym w ramach merytorycznego cyklu „Urban Innovation and Investment Seminars” przez gospodarzy targów – Messe Muenchen GMbH.  

Zwiększająca się każdego roku liczba wystawców i uczestników targów EXPO REAL stwarza dla Krakowa doskonałe możliwości ekspozycyjne i networkingowe. Prowadzone podczas tegorocznej edycji EXPO REAL działania promocyjne miasta skupione były na prezentacji trzech strategicznych projektów: „Kraków – Nowa Huta Przyszłości”, Kraków – Nowe Miasto” oraz „Kraków – Balice”, ukierunkowanych na kompleksowe zagospodarowanie trzech kluczowych obszarów przestrzeni miejskiej. Miasto przygotowało również kilkanaście interesujących propozycji inwestycyjnych. W trakcie trzech targowych dni inwestorzy zainteresowani byli zarówno miejską oferta nieruchomości, jak i informacjami o rozwoju gospodarczym Krakowa i Małopolski.

Pokaż metkę
Osoba publikująca: JULIA ŻYLINA-CHUDZIK
Podmiot publikujący: Otwarty na świat
Zobacz także
Przedstawicielstwa zagraniczne w Krakowie