Znajdź w serwisie
POMOC:
  • Znak * (gwiazdka) zastępuje jeden lub więcej znaków, może być użyty na początku lub na końcu wyrazu
Wyniki wyszukiwania - znaleziono 61 pasujących obiektów:
Nawiązując do artykułu Piotra Tymczaka pt. „Tele-Fonika daje działkę w zamian za zgodę na nowe bloki” opublikowanego 13 czerwca 2018 r. informuję, że działań podjętych przez miasto nie można traktować jako ratowanie sytuacji, gdyż jest ona znana i na bieżąco podejmowane są działania w zakresie zapewnienia usług edukacyjnych na wysokim poziomie.
Drogi Czytelniku, informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Krakowa, z siedzibą pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, i są one podawane w celu potwierdzenia danych osobowych użytkowników newslettera Miejskiej Platformy Internetowej oraz uczestnictwa w konkursach organizowanych dla czytelników wspomnianego newslettera.
20 marca 2018 r. w Gazecie Wyborczej Kraków ukazała się artykuł Olgi Szpunar pt. „Pechowe szkolne rewiry”. Pojawiło się w nim wiele nieścisłych i nieprawdziwych informacji wymagających sprostowania.
19 lutego 2018 r. na łamach „Dziennika Polskiego” oraz w jego serwisie internetowym ( http://www.dziennikpolski24.pl/region/wiadomosci-krakow/a/krakow-miliony-z-parkomatow-na-pensje-a-budowa-nowych-parkingow-lezy,12943918/ ) ukazał się materiał dotyczący finansów i działalności spółki Miejska Infrastruktura. Zawiera on wiele nieprawd i nieścisłości, które podważają wiarygodność gazety oraz budzą wątpliwości, jeśli idzie o rzetelność autora.
W tekście artykułu "9 milionów zamiast 20, na wynagrodzenia dla radnych" czytamy, cyt. „Nowoczesna proponuje powołanie 8, zamiast 18 dzielnic Krakowa. Oszczędność na samym wynagrodzeniu dla radnych miałaby wynieść w ciągu roku 11 milionów złotych.”
W związku w niepełnymi i wybiórczymi informacjami podanymi w artykule „Krakowscy urzędnicy wydali majątek na podróże”, który ukazał się na portalu Onet, przedstawiamy korzyści dla Krakowa, jakie udało się uzyskać podczas zagranicznych spotkań.
W związku z publikacją tekstów pt. „W Tauron Arenie było blisko tragedii” (Dziennik Polski, 30.01.2018) oraz „Koncert gwiazdy muzyki w Tauron Arenie: niewiele brakło, by zakończył się tragedią” (Gazeta Krakowska, 30.01.2018) informujemy, że: zawarte w nich nieprawdziwe i nieścisłe informacje wskazują na brak należytej staranności i rzetelności autora tekstu. Stwierdzeniami zawartymi w tekstach mówiącymi o tym, że wszystko odbywało się pod nadzorem Agencji Rozwoju Miasta S.A. dziennikarz manipuluje czytelnikami i wprowadza ich w błąd. Dodatkowo poprzez wybiórcze potraktowanie przesłanych przez ARM S.A. odpowiedzi na pytania wypacza całkowicie ich sens.
25 stycznia 2018 roku w „Dzienniku Polskim” i „Gazecie Krakowskiej” ukazał się artykuł red. Grzegorza Skowrona pod tytułem „Nowa Huta zaczyna odchodzić w daleką przyszłość”. Także na stronach internetowych ich Wydawcy znalazły się nieścisłe i nieprawdziwe informacje wymagające sprostowania.
19.01.2018 r. w Dzienniku Polskim ukazał się artykuł red. Małgorzaty Mrowiec pt. „Apelują o wykupienie fortu z zielenią”. W tekście został przytoczony fragment petycji Stowarzyszenia Logiczna Alternatywa dla Krakowa, która zarzuca opieszałość urzędników, zwlekanie z pozyskiwaniem terenów zielonych i aktywność w wyzbywaniu się zielonych działek gminnych.