Biznes rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Kraków na targach World Travel Market w Londynie

W dniach 3-6 listopada w Londynie odbyły się 35 targi World Travel Market, na których jak co roku, promował się Kraków wraz z Małopolską. Tegoroczna prezentacja polskiego produktu turystycznego została przygotowana przez POT oraz trzynastu wystawców reprezentujących branżę i regiony.

Tematem wiodącym prezentacji była turystyka aktywna, SPA & wellness oraz wyjazdy weekendowe. Po raz pierwszy mocny akcent został położony na produkt o dużym potencjale rynkowym, jakim jest golf. Od roku Ośrodek POT w Londynie z powodzeniem wykorzystuje polskie pola golfowe do promocji turystyki aktywnej na rynku brytyjskim i irlandzkim. Atrakcją polskiego stoiska na WTM był symulator golfowy, który posłużył do organizowania konkursów na najlepszego golfistę targów. Do wygrania były kije oraz zestawy piłek golfowych z logiem Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kraków ze swoją bogatą ofertą turystyczną był miastem przodującym pod względem liczby zainteresowanych przyjazdem osób. Przeprowadzono wiele rozmów podczas których przedstawiono walory turystyczne miasta i wyposażono gości w materiały promocyjne oraz gadżety.

Tegoroczna polska ekspozycja targowa była poprzedzona dwumiesięczną kampanią reklamową zrealizowaną przez POIT w Londynie. Kampania dotyczyła promocji miast, regionów i firm obecnych na stoisku i miała na celu dotarcie do jak największej liczby odbiorców pośród brytyjskiej branży turystycznej i mediów.

pokaż metkę
Autor: KATARZYNA FIEDOROWICZ-RAZMUS
Osoba publikująca: KATARZYNA CZUBERNAT
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2014-11-13
Data aktualizacji: 2014-11-13
Powrót

Zobacz także

Znajdź