Krakowskie Biuro Festiwalowe nagrodzone
We wtorek (16 czerwca), podczas uroczystej Gali Finałowej na Zamku Królewskim w Warszawie poznaliśmy zwycięzców tegorocznej V edycji prestiżowego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014. Departament Marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego został wyróżniony przyznanym po raz pierwszy w historii Konkursu Grand Prix w kategorii Nagroda Zespołowa dla najlepszego zespołu marketingu minionego roku.
W konkursie wyróżnione zostały osobowości oraz zespoły marketingowe w Polsce, które osiągają ponadprzeciętne efekty niezależnie od wielkości budżetu czy lat doświadczenia. Z ogromną radością i satysfakcją przyjęliśmy informację o zwycięstwie – mówi Izabela Helbin Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego. – Poziom tegorocznej edycji Konkursu był naprawdę wysoki, a zgłoszone zespoły reprezentowały najbardziej prestiżowe instytucje, przedsiębiorstwa i organizacje pozarządowe co oznacza, że polska branża marketingowa bardzo mocno się rozwija. Zwycięstwo i docenienie przez Kapitułę efektów naszej pracy to dla nas potwierdzenie słuszności wybranej przez KBF drogi rozwoju, a jednocześnie motywacja do jeszcze cięższej pracy.
Ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie najlepszych, wyróżniających się ponadprzeciętnymi wynikami zespołów marketingowych oraz szefów marketingu w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych, którzy przyczyniają się do rozwoju instytucji, w której pracują wyróżniając się nieszablonowym myśleniem, wyjątkową skutecznością i profesjonalizmem w swoich działaniach. Kapituła konkursu w dwuetapowym głosowaniu wybrała zwycięzców w trzech kategoriach: Grand Prix Firmy; Grand Prix Instytucje i Organizacje oraz przyznana po raz pierwszy w historii Konkursu Grand Prix Nagroda Zespołowa, która trafiła właśnie do Krakowskiego Biura Festiwalowego.
Zwycięzców wybrała Kapituła, w skład której wchodzą eksperci z branży, laureaci z ubiegłych edycji Konkursu, przedstawiciele mediów, agencji marketingowych oraz przedstawiciele partnerów konkursu.
Departament Marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego promuje chyba najpopularniejsze polskie miasto. Robi to poprzez szereg imprez, festiwali, akcji ambientowych. Długo by je wymieniać, ale faktem jest, że robią to na tyle skutecznie, że Kraków jest najpopularniejszym i najchętniej odwiedzanym miastem Polski i w wielu światowych rankingach pojawia się w ścisłej czołówce – czytamy w uzasadnieniu werdyktu.