Nauka i edukacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Edukacja włączająca – założenia i praktyka okiem ekspertów

Z okazji 30-lecia swojej działalności Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej współorganizuje konferencję pod hasłem „Zmiany w podejściu do wspomagania rozwoju dziecka z trudnościami rozwojowymi”. Wydarzenie odbędzie się dziś, 20 kwietnia w godz. 12.00–15.30 w formule online.

Fot. materiały prasowe

Partnerem konferencji, skierowanej do dyrektorów, nauczycieli i specjalistów z krakowskich szkół i placówek, jest Instytut Nauki LEKTIKON Niepubliczna Placówka Doskonalenia Nauczycieli. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Tematyka spotkania obejmuje założenia edukacji włączającej – edukacji dla wszystkich, rozwiązania organizacyjne na rzecz wysokiej jakości kształcenia włączającego dla wszystkich osób uczących się. Zaplanowano też dyskusję oraz prezentację osiągnięć Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie.

Formularz rejestracyjny jest dostępny tutaj.

pokaż metkę
Autor: MAŁGORZATA TABASZEWSKA
Osoba publikująca: Marcin Drobisz
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-04-16
Data aktualizacji: 2021-04-20
Powrót

Zobacz także

Znajdź