Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Zmiany w funkcjonowaniu UMK – punkty w galeriach handlowych znowu otwarte

Obsługa mieszkańców Krakowa w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych odbywa się w tymczasowo zmienionych godzinach – od 7.40 do 15.30. Natomiast wydziały: Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Podatków i Opłat, ds. Przedsiębiorczości i Innowacji, Spraw Administracyjnych (w zakresie wskazanych stanowisk w lokalizacji przy ul. Wielickiej 28A zajmujących się przyjmowaniem wniosków do CEIDG oraz potwierdzaniem profilu zaufanego) oraz Urząd Stanu Cywilnego pracują do godz. 18.00. Od 28 marca ponownie zostały otwarte Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach.

Fot. Magiczny Kraków

Pracownicy Wydziału Spraw Administracyjnych obsługują mieszkańców w lokalizacjach przy al. Powstania Warszawskiego 10, os. Zgody 2 i ul. Wielickiej 28a, w godz. od 7.30 do 15.30.

Z kolei pracownicy UMK – w ramach wymienionych usług – realizują obsługę bezpośrednią w każdy powszedni dzień tygodnia w godzinach 7.40–18.00:

 

Od 28 marca Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach zostały ponownie otwarte od poniedziałku do soboty, w godz. od 10.00 do 18.00.

  • w zakresie Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców:
    • rejestracja pojazdów
      • złożenie wniosku o rejestrację pojazdu
      • odbiór dowodu rejestracyjnego
      • adnotacje, zbycia, nabycia, wyrejestrowania itp.
    • prawa jazdy
      • odbiór uprawnień do kierowania pojazdem
      • złożenie wniosku o prawo jazdy
      • założenie profilu kandydata na kierowcę
  • w zakresie Wydziału Spraw Administracyjnych (tylko odpowiednie stanowiska w lokalizacji przy ul. Wielickiej 28A):
    • składanie wniosków do CEIDG
    • potwierdzanie profilu zaufanego
    • w zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:
      • rejestracja urodzeń
      • rejestracja zgonów
      • sprawy związane z zawarciem związku małżeńskiego
      • wydawanie odpisów i zaświadczeń z rejestru stanu cywilnego
      • przyjmowanie oświadczeń, w tym m.in. o uznaniu ojcostwa, powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego
      • realizacja ceremonii przyjęcia oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński zgodnie z przyjętymi zgłoszeniami i harmonogramem
    • w zakresie Wydziału Podatków i Opłat:
      • obsługa kas (w godz. 7.40–17.45)
    • w zakresie Wydziału ds. Przedsiębiorczości i Innowacji:
      • funkcjonowanie Punktu Obsługi Przedsiębiorcy (tylko w pierwsze dni tygodnia).
pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2022-03-15
Data aktualizacji: 2022-03-30
Powrót

Zobacz także

Znajdź