Skrzyżowanie ul. Białoprądnickiej i Pleszowskiej otwarte
11 listopada wprowadzone zostały zmiany w organizacji ruchu w związku z realizacją kolejnych robót na budowie linii Krakowskiego Szybkiego Tramwaju do Górki Narodowej. Otwarto skrzyżowanie ul. Białoprądnickiej i Pleszowskiej.
Pierwsza ze zmian dotyczyła skrzyżowania ulic ul. Białoprądnickiej i Pleszowskiej. Po jego przebudowie, w ramach której ul. Pleszowska jest przedłużona do nowej ul. Pachońskiego, został tam przywrócony ruch kołowy. Skrzyżowanie ma cztery wloty.
Od 11 listopada zmieniło się pierwszeństwo: drogą nadrzędną jest ul. Pleszowska, a wloty ul. Białoprądnickiej są podporządkowane. Zachodni wlot ul. Białoprądnickiej kończy się ślepo przechodząc w ul. Pigonia. To rozwiązanie docelowe, bowiem między ul. Pachońskiego a ul. Pigonia poprowadzone jest torowisko.
Z kolei po drugiej stronie, wschodnia część ul. Białoprądnickiej również jest bez przejazdu, gdyż na skrzyżowaniu ul. Górnickiego z ul. Pachońskiego został wprowadzony docelowy układ geometryczny, w którym to skrzyżowanie stało się trójwlotowe – brak jest możliwości kontynuowania jazdy w ul. Górnickiego w stronę dworku Białoprądnickiego. Dojazd do dworku zapewniony jest od strony ul. Białoprądnickiej.
Zmianie uległy również trasy miejskich i aglomeracyjnych autobusów – część linii z ul. Mackiewicza wróciła na ul. Pleszowską. Szczegółowe informacje na stronie ztp.krakow.pl.
Zmienił się dojazd do kempingu Clepardia, a także do bloków przy ul. Pachońskiego 32. Otwarty został za to wjazd na osiedle drogą zlokalizowaną na wysokości ul. Pachońskiego 34.
Przebudowywane jest również skrzyżowanie ul. Pachońskiego z ul. Białoprądnicką prowadzącą w stronę ul. Pasteura. W związku z czym skrzyżowanie to zostało zamknięte na okres kilku tygodni. Dojazd jest możliwy od ulicy Zielińska.
Od 14 listopada pojawiły się natomiast lokalne zwężenia z ręcznym kierowaniem ruchu na nowej ulicy Pachońskiego, w związku z montażem ekranów akustycznych. Roboty są prowadzone poza godzinami szczytów komunikacyjnych.