Zostań kontrolerem biletów w komunikacji miejskiej
Zarząd Transportu Publicznego prowadzi nabór na kontrolerów i kontrolerki biletów do prowadzenia kontroli dokumentów przewozu w Komunikacji Miejskiej w Krakowie. Oferty można składać osobiście w siedzibie ZTP przy ul. Wielopole 1, pocztą tradycyjną lub w formie elektronicznej na adres sekretariat@ztp.krakow.pl.

Wymogi formalne dla przyszłych kontrolerów to między innymi wykształcenie średnie oraz dobra znajomości języka polskiego i angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z pasażerami. Kandydat musi przejść szkolenie oraz pozytywnie zdać egzamin wewnętrzny, który obejmuje przepisy dotyczące kontroli biletów, uprawnień do ulgowych przejazdów oraz znajomość topografii Krakowa i okolic. Wymagana jest także niekaralności, co będzie potwierdzone stosownym zaświadczeniem.
Praca jako kontroler biletów to nie tylko kontrola dokumentów przewozu i przestrzegania zasad transportu, ale także pobieranie opłat dodatkowych w przypadku nieposiadania ważnego biletu. Wiąże się to z odpowiedzialnością za podejmowanie działań wobec pasażerów, którzy odmówią okazania dokumentu tożsamości.
Zarząd Transportu Publicznego szuka osób dyspozycyjnych, odpowiedzialnych, umiejących radzić sobie ze stresem i cechujących się wysoką kulturą osobistą oraz sumiennością.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 86 26 oraz na stronie ztp.krakow.pl.