Zostań uczestnikiem misji gospodarczej do USA
Trwa nabór przedsiębiorców do udziału w misji gospodarczej do Stanów Zjednoczonych, która odbędzie się w dniach 2–7 października. Wyjazd organizowany jest przez Kraków Tourism Alliance (KTA) w związku z realizacją projektu pn. „Małopolska Gościnna – II edycja” Priorytet 8 Małopolska – Open Travel.
Dlaczego warto wziąć udział?
Misja gospodarcza obejmuje organizację dwóch warsztatów branżowych pod hasłem „Meet Kraków & Małopolska – edycja Nowy Jork / Chicago”. Spotkania odbędą się 3 października w Nowym Jorku oraz 6 października w Chicago i będą stanowiły ważne wydarzenie towarzyszące Paradzie Pułaskiego – największemu świętu Polonii w Ameryce. W naborze wyłonionych zostanie czterech przedsiębiorców.
Główne cele wyjazdu to:
- promocja Małopolski i Krakowa – aktywne przedstawienie bogatej oferty turystycznej naszego regionu (leisure i MICE) na perspektywicznym rynku amerykańskim
- budowanie partnerstw biznesowych – nawiązanie bezpośrednich kontaktów i spotkań B2B pomiędzy przedstawicielami małopolskiej branży turystycznej a reprezentantami amerykańskiego sektora turystycznego
- wspieranie rozwoju sieciowego – inicjowanie i zacieśnianie współpracy międzynarodowej, która przyczyni się do długofalowego wzrostu turystyki w Krakowie i Małopolsce.
Grupą docelową warsztatów są przedstawiciele branży turystycznej z Krakowa i Małopolski oraz reprezentanci amerykańskiej branży turystycznej (touroperatorzy, agenci podróży oraz media).
Co czeka na uczestników?
W ramach udziału w misji gospodarczej, KTA pokrywa następujące koszty dla zakwalifikowanych uczestników:
- bilety lotnicze na trasie Kraków – Nowy Jork, Chicago – Kraków (klasa ekonomiczna, z uwzględnieniem bagażu podręcznego 8 kg i rejestrowanego 23 kg), przelot z Nowego Jorku do Chicago uczestnicy organizują we własnym zakresie
- zakwaterowanie w hotelach w Nowym Jorku oraz w Chicago (śniadanie płatne przez uczestników)
- transfer z lotniska do hotelu w Nowy Jorku i transfer z hotelu w Chicago na lotnisko
- organizacja i koordynacja warsztatów „Meet Kraków & Małopolska” oraz spotkań biznesowych B2B w obu miastach
- udział w wydarzeniach towarzyszących Paradzie Pułaskiego
- wsparcie merytoryczne i logistyczne podczas całego pobytu.
Czego wymagają organizatorzy?
- aktywnego uczestnictwa we wszystkich zaplanowanych warsztatach, spotkaniach B2B i wydarzeniach towarzyszących
- profesjonalnego reprezentowania małopolskiej branży turystycznej oraz własnej działalności
- przygotowania materiałów promocyjnych swojej oferty, wpisujących się w kontekst promocji Krakowa i Małopolski (np. krótkie prezentacje, cyfrowe broszury lub materiały drukowane)
- gotowości do nawiązywania kontaktów biznesowych i aktywnego networkingu
- zaangażowania w działania promocyjne podczas Parady Pułaskiego.
Jak aplikować?
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie kompletnych formularzy zgłoszeniowych wyłącznie drogą elektroniczną na adres: office@krakowtourism.pl. Formularz zgłoszeniowy dostępny w pliku [docx].
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa dnia 14 lipca 2025 roku o godzinie 12:00. Zgłoszenia nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku uzyskania przez kandydatów równej liczby punktów, o zakwalifikowaniu może decydować kolejność poprawnie złożonych i kompletnych zgłoszeń.
Kontakt i dodatkowe informacje
W razie pytań dotyczących naboru oraz samego wyjazdu studyjnego, prosimy o kontakt z biurem KTA: e-mail: office@krakowtourism.pl tel: 12 263 31 42 w godzinach pracy biura 8.00–16.00.
Misja gospodarcza do USA odbywa się w ramach projekt pn. „Małopolska Gościnna – II edycja” Priorytet 8 Małopolska – Open Travel, projekt finansowany w ramach otwartego konkursu na realizację zadań publicznych Województwa Małopolskiego w dziedzinie turystyki i krajoznawstwa w 2025 roku.