Wizyta w ZUS? Zarezerwuj termin
Od 1 stycznia 2026 r. wprowadzona zostanie zmiana w obsłudze klientów we wszystkich placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Aby skorzystać z wizyty stacjonarnej w sali obsługi, klient powinien wcześniej zarezerwować wizytę w wybranej placówce na konkretny dzień i godzinę. Nie czekaj! Zarezerwuj dogodny termin wizyty z wyprzedzeniem.
Jak można zarezerwować wizytę
Na wizytę możesz umówić się:
- przez PUE/eZUS
- w aplikacji mZUS
- przez telefon pod numerem:
- 12 683 02 57 (dla powiatów krakowskiego, miechowskiego, myślenickiego, proszowickiego, wielickiego)
- 22 560 16 00 (infolinia ZUS – Centrum Kontaktu Klientów).
Skontaktuj się z ZUS bez wychodzenia z domu
Nie musisz wychodzić z domu, aby załatwić sprawę w ZUS. Możesz spotkać się z pracownikiem przez internet – podczas e-wizyty.
- Wizytę możesz umówić przez:
- www.zus.pl/e-wizyta
- aplikację mObywatel
- W umówionym terminie kliknij w link, który otrzymałeś e-mailem z ZUS
- Dołącz do spotkania na komputerze, tablecie lub telefonie. Urządzenie musi mieć kamerę, mikrofon i dostęp do internetu
- Miej przy sobie dowód osobisty – pracownik ZUS może poprosić Cię o okazanie dowodu przez kamerę w celu weryfikacji tożsamości.