Biznes rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Urząd Miasta ze Złotym Godłem

Podczas uroczystej gali w Poznaniu, przedstawiciele Urzędu Miasta Krakowa odebrali Złote Godło przyznane naszemu miastu w konkursie Najwyższa Jakość Quality International w kategorii QI-order – zarządzanie najwyższej jakości, w grupie samorządów.

„Cieszy mnie każdy sukces krakowskiego samorządu. To wyróżnienie potwierdza, że w przypadku obsługi mieszkańców podążamy w dobrym kierunku, czego dowodem jest też stale poprawiająca się ocena pracy urzędników przez naszych klientów" – komentuje Prezydent Krakowa Jacek Majchrowski.

W tegorocznym konkursie organizowanym przez Forum Biznesu i Dziennik Gazetę Prawną kapituła doceniła działania Magistratu na rzecz rozwoju systemu zarządzania urzędem, m.in. poprzez podnoszenie kompetencji pracowników, a przez to  – lepszą obsługę mieszkańców.

„Stawiamy na jakość i rozwój. Dlatego przez ostatnie lata realizowaliśmy projekt „Rozwój systemu zarządzania Urzędem", dzięki któremu nie tylko podniosły się kompetencje naszych pracowników i poprawiło bezpieczeństwo informacji. Ułatwiliśmy też komunikację z mieszkańcami, modernizując Biuletyn Informacji Publicznej i oficjalną stronę Miasta krakow.pl, uruchamiając nowe aplikacje na smartfony, czy zwiększając obecność Krakowa na portalach społecznościowych" – mówi Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski.

Przypomnijmy, że po raz pierwszy Złote Godło w konkursie organizowanym przez Forum Biznesu i Dziennik Gazetę Prawną Kraków zdobył w 2010 roku. Już wtedy Kapituła uznała, że usługi publiczne oferowane przez Urząd Miasta Krakowa stoją na najwyższym poziomie. Od tamtej pory standard tych usług podniósł się jeszcze dzięki realizacji przez krakowski samorząd projektu „Rozwój systemu zarządzania Urzędem", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach projektu wdrożono w Urzędzie Miasta nowoczesne metody zarządzania oraz standardy jakości uznawane powszechnie w UE. Wśród sukcesów należy wymienić choćby zdobycie certyfikatu ISO 27001, potwierdzającego spełnienie międzynarodowych standardów w zakresie bezpieczeństwa informacji i danych przetwarzanych w krakowskim Magistracie.

Konkurs Najwyższa Jakość jest przedsięwzięciem skierowanym do działających w Polsce instytucji, producentów i usługodawców, posiadających czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usług lub systemu zarządzania. Celem projektu jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością poprzez honorowanie tych firm i instytucji, które  reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące usługi lub produkt na najwyższym poziomie.

pokaż metkę
Autor: JAN MACHOWSKI
Osoba publikująca: KATARZYNA CZUBERNAT
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2013-10-18
Data aktualizacji: 2013-10-22
Powrót

Zobacz także

Znajdź