Turystyka rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zarządzanie gospodarką nocną

Obserwując trendy w zakresie preferowanych form i sposobów spędzania czasu wolnego zarówno przez mieszkańców, jak i turystów można wnioskować, że rozwój gospodarki nocnej w Krakowie będzie wracał do stanu sprzed pandemii Covid-19. Wymagać będzie to interwencji wszystkich lokalnych interesariuszy w dążeniu do eliminacji negatywnych praktyk i skojarzeń związanych z Krakowem jako miejscem taniej rozrywki. Sektor turystyczny miasta jest zainteresowany uspokojeniem przestrzeni miasta w oparciu o ideę tworzenia wartości wspólnej (CSV) . Kreacja nowych przestrzeni może być skuteczna w dywersyfikacji gospodarki nocnej.

Jakie działania rekomendujemy?

  • Wypracowanie mechanizmów zarządzania ofertą nocną.
  • Angażowanie sektora biznesowego w rozwiązywanie problemów w oparciu o ideę społecznej odpowiedzialności biznesu (CSV)
  • Stymulowanie zachowań użytkowników miasta (w tym odwiedzających), wokół idei „Respect Kraków”
pokaż metkę
Autor: Wydział ds. Turystyki
Osoba publikująca: Katarzyna Opoczka
Podmiot publikujący: Wydział Ds. Turystyki
Data publikacji: 2021-09-06
Data aktualizacji: 2021-09-07
Powrót