Głosuj na kampanię dekady
Trwa głosowanie na najlepszą kampanię PR 10-lecia konkursu Złote Spinacze. Zachęcamy do oddania głosu na akcję „Kraków wolny od psich QP", realizowaną w 2004 roku na zlecenie Miasta przez Grupę Eskadra.
Związek Firm Public Relations ogłosił internetowy plebiscyt na polski projekt PR dekady. W rywalizacji bierze udział krakowski projekt „Kraków wolny od psich QP", realizowany przez Urząd Miasta Krakowa wspólnie z Grupą Eskadra.
Przypomnijmy, że mimo bardzo niskiego budżetu, miejska kampania odniosła spory sukces. W 2005 roku zdobyła tytuł Złotych Spinaczy za najlepszą tego typu akcję w Polsce. „Kraków wolny od psich QP" doceniono też za Oceanem. W amerykańskim konkursie „The Globe Award" krakowską akcję uznano za najlepsze tego rodzaju przedsięwzięcie na świecie.
Zachęcamy do oddania głosu na akcję „Kraków wolny od psich QP". Głosowanie w plebiscycie na najlepszą kampanię PR 10-lecia odbywa się na stronie www.zlotespinacze.pl/glosuj/index.php.