Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Młodzi dla klimatu: „Idźże w retroklimat”

Naprawiamy, nie marnujemy i dzielimy się – to zwycięski pomysł zespołu Carbon Footprint, który powstał podczas ubiegłorocznego młodzieżowego maratonu „Youth.Krak.Hack. W dobrym klimacie”. Międzypokoleniowy projekt „Idźże w retroklimat”, skupia się na przeciwdziałaniu nadmiernej konsumpcji, propagując tym samym rozsądne korzystanie z nieodnawialnych zasobów naturalnych.

„Idźże w retroklimat” grafika
Fot. materiały UMK

Projekt przewiduje przeprowadzenie sondażu nawyków konsumenckich wśród mieszkańców Krakowa, którego wyniki będą podstawą do przeprowadzenia działań propagujących odpowiedzialną konsumpcję. Realizację „Idźże w retroklimat” wesprze także spot, który będzie zachęcał do wprowadzania minimalizmu konsumpcyjnego w tym m.in. przypomni o liście zanikających zawodów (jak np. krawcowa, szewc czy kaletnik), pokaże, że można ratować niepotrzebne przedmioty wykorzystując je w inny sposób oraz zachęci do animowania mody na minimalizm.

Warto przypomnieć, że realizowany projekt to jeden z elementów uzupełniający miejską kampanię „Kraków w dobrym klimacie”. Całoroczna kampania została podzielona na cztery tematyczne działy, skupione wokół najistotniejszych zagadnień z zakresu ochrony klimatu.

Już od dziś zachęcamy do wspólnych działań na rzecz planety: SegregujeMY, SadziMY, OszczędzaMY i OdychaMY.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2022-03-14
Data aktualizacji: 2022-03-14
Powrót

Zobacz także

Znajdź