Design Thinking Week 2015
W dniach 2-7 listopada 2015r. odbędzie się drugą edycje Design Thinking Week 2015 - wydarzenia obejmującego prelekcje, webinaria oraz praktyczne projekty realizowane zgodnie z metodyką Design Thinking.
Przedsięwzięcie skierowane jest do mieszkańców Krakowa, studentów i innych użytkowników przestrzeni miejskiej jak również do wszystkich zainteresowanych metodą Design Thinking.
Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników. W ramach organizowanego przez Fundację Laboratorium Innowacyjności i Kreatywności, Urząd Miasta Krakowa i innych partnerów DTW 2015 tygodnia szczególnie zapraszamy Państwa na warsztaty na placu Na Stawach pn. „Nasz Plac Na Stawach”, które odbędą się w dniu 7 listopada 2015 r., o godzinie 10.30, w budynku Wojewódzkiego Urzędu Wojewódzkiego (plac Na Stawach 1). Celem warsztatów będzie konsultacja społeczna w zakresie procesu rewitalizacji placu Na Stawach. Wykorzystując metodę Design Thinking uczestnicy spotkania będą szukać nowych rozwiązań i pomysłów. Spotkanie dedykowane jest szczególnie mieszkańcom i użytkownikom placu Na Stawach.
Dodatkowo zaplanowano realizację następujących wydarzeń:
W dniu 2 listopada 2015 r., o godzinie 16.00, w budynku Galerii GIL- Politechniki Krakowskiej odbędzie się spotkanie z cyklu CaseLab - Laboratorium Dobrych Praktyk INTECH PK. Cykl ma na celu wspólne tworzenie rozwiązań rynkowych w oparciu o metodykę Design Thinking i realne przypadki biznesowe.
Następnie w dniu 3 listopada 2015 r., na ul. Czapskich 4 w godzinach 18.00-21.00 odbędą się warsztaty rozpoczynające się od gry w Chłopską Szkołę Biznesu, będącej symulatorem rynku w XIX-wiecznym Andrychowie. W ramach warsztatu opracowana zostanie UX aplikacja odpowiadająca potrzebom XIX-wiecznych pańszczyźnianych chłopów.
4 listopada 2015 r., zapraszamy na ul. Czapskich 4 w godzinach 18.00-21.00 na warsztaty, w ramach których opracowana zostanie przez uczestników mapa empatii. Mapa empatii pozwala nadać strukturę myśleniu o odczuciach odbiorcy, daje możliwość zaplanowania, co zobaczy, co poczuje, co usłyszy. Pozwala sprawdzić jakie negatywne emocje pojawią się w związku z innymi zmysłami, co w efekcie daje możliwość stworzenia lepszych produktów i usług.
Rejestracja uczestników i szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na następujących stronach:
CaseLab - Laboratorium Dobrych Praktyk INTECH PK
Chłopska Szkoła Biznesu i budowanie mapy empatii
OSOBA KONTAKTOWA: Dominika Urbańska, Małgorzata Chlebda
TELEFON: 12616 1128, 12616 1503
Email: Dominika.Urbanska@um.krakow.pl , Malgorzata.Chlebda@um.krkaow.pl
WWW: http://dtweek.pl/#DTWEEK, Nasz Plac Na Stawach, CaseLab - Laboratorium Dobrych Praktyk INTECH PK, Chłopska Szkoła Biznesu i budowanie mapy empatii
Organizator: Fundacja Laboratorium Innowacyjności Kreatywności