Komunikat archiwalny

Nowa jakość obsługi w Wodociągach Krakowskich

Szybko, wygodnie, bezpiecznie, tak najkrócej można określić nową usługę uruchomioną przez Wodociągi Krakowskie. e-BOK, bo o nim mowa, sprawia, że klienci mogą załatwiać niemal wszystkie sprawy związane z umową o dostarczanie wody i odbiorem ścieków bez wychodzenia z domu.

Nowa jakość obsługi w Wodociągach Krakowskich
Fot. wodociagi.krakow.pl

Jubileusz 115-lecia Wodociągów Krakowskich to najlepszy moment na uruchomienie usługi e-BOK. W jednym dniu podkreślone zostało długoletnie działanie spółki i jej nowoczesność oraz ciągłe dążenie do podnoszenia jakości swoich usług.

Czym jest e-BOK? To elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Każdy z odbiorców usług Wodociągów Krakowskich może się zarejestrować i otrzymać dostęp do swojego indywidualnego konta klienta. Wszystkie operacje prowadzone na tym koncie odbywają się w systemie informatycznym Wodociągów Krakowskich, działającym przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Korzyści płynące z zarejestrowania się na e-BOKu są bardzo wymierne, choćby stały wgląd do historii zużycia wody, możliwość przeglądania faktur i sald rozliczeń za okresy poprzednie i bieżące. Odbiorca usług Wodociągów Krakowskich posiadający swoje konto na e-BOKu może tą drogą nie tylko przesyłać odczyty wodomierza i regulować należności na dostarczoną wodę i odebrane ścieki, ale też zgłaszać wnioski, przedłużać umowy, zmieniać dane i to wszystko bez wychodzenia z domu.

W jaki sposób można zalogować się i korzystać z usługi e-BOK? Wystarczy wyjść na stronę www.wodociagi.krakow.pl, po ukazaniu się strony startowej proszę odszukać po prawej stronie ekranu zakładkę „e-BOK”, kliknąć w pole „rejestracja” i następnie postępować zgodnie z instrukcjami.

Zalogowanie się i korzystanie z usługi e-BOK jest całkowicie bezpłatne.

Zapraszamy wszystkich odbiorców usług  Wodociągów Krakowskich do skorzystania z nowej oferty.

Pokaż metkę
Autor: JAN MACHOWSKI
Osoba publikująca: TOMASZ RÓG
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Zobacz także