Nauka i edukacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Wygraj klasowy wyjazd do słowackiej Tatralandii!

Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana i Konsulat Generalny Republiki Słowacji w Krakowie zapraszają uczniów małopolskich klas gimnazjalnych i szkół ponadpodstawowych (całe klasy) do udziału w kolejnej edycji konkursu plastycznego „Słowacja – bliska i ciekawa”. Patronat honorowy nad tym projektem objął prezydent Krakowa Jacek Majchrowski.

Fot. materiały prasowe / Centrum Młodzieży im. H. Jordana

Nagrodą główną dla zwycięskiej klasy i jej dwóch opiekunów jest całodniowy, grupowy bilet wstępu do Tatralandii oraz nocleg w Holiday Village Tatralandia, wraz z kolacją i śniadaniem. Drugą nagrodą w konkursie jest całodniowy, grupowy bilet wstępu do Śląskiego Wesołego Miasteczka w Chorzowie.

Pierwszy etap konkursu – przygotowanie i przesłanie prac – trwa do 11 maja br. Uczniowie zgłaszanej klasy wykonują wspólnie jedną pracę plastyczną – plakat zachęcający do odwiedzenia Słowacji. Ma to być praca wykonana w dowolnej technice, w formie plakatu o wymiarach maks. 70 x 100 cm. Plik z fotografią pracy konkursowej (w formacie jpg) należy przysłać wraz z wypełnioną kartą zgłoszeniową drogą elektroniczną na adres: konkursy@cmjordan.krakow.pl lub dostarczyć na nośniku pamięci (pendrive, płyta CD) pocztą lub osobiście do siedziby organizatora do 11 maja 2018 r. Szczegółowe warunki konkursu, w tym informacje dotyczące przygotowania i przesłania pracy konkursowej, zawarte są w regulaminie dostępnym na stronie www.cmjordan.krakow.pl.

W drugim etapie wszystkie nadesłane prace spełniające warunki konkursowe zostaną opublikowane na fanpage’u Tatralandii (sponsora konkursu) w serwisie społecznościowym Facebook.pl. W dniach 15–22 maja 2018 r. można będzie oddawać na nie głosy – klikając przycisk „Llubię to". Prace konkursowe zostaną również ocenione przez jury w składzie: przedstawiciel Konsulatu Generalnego Republiki Słowacji w Krakowie, przedstawiciel Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana, przedstawiciel sponsora Tatry Mountain Resorts, artysta plastyk, przedstawiciel agencji reklamowej. Jury weźmie pod uwagę następujące kryteria: poziom artystyczno-plastyczny, kreatywność, staranność, nowatorstwo, pomysłowość. Następnie, w przypadku każdej pracy, zsumowane zostaną punkty przyznane przez jurorów oraz punkty zdobyte przez „polubienia” na fanpage’u Tatralandii (zgodnie z zapisami w regulaminie konkursu). Nagrodę główną zdobędzie klasa, której praca uzyska największą łączną liczbę punktów.

 

pokaż metkę
Autor: IZABELA HAUPT
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Data publikacji: 2018-04-17
Data aktualizacji: 2018-05-09
Powrót

Zobacz także

Znajdź