„Wszystko o lokalach gminnych” – spotkania dla sektora NGO
Miejski Ośrodek Wspierania Inicjatyw Społecznych zaprasza organizacje pozarządowe na spotkania dotyczące najmu lokali gminnych, podczas których przedstawiciele Zarządu Budynków Komunalnych odpowiedzą na wszystkie pytania i wątpliwości. Spotkania odbędą się 12 stycznia i 16 lutego w Centrum Obywatelskim. Udział jest nieodpłatny. Obowiązują wcześniejsze zapisy.
Podczas spotkań omówione zostaną następujące tematy:
- warunki formalne, które należy spełnić przy ubieganiu się o najem drogą bezprzetargową,
- warunki formalne udziału w aukcji/przetargu,
- wymogi formalne warunkujące zawarcie umowy najmu lokalu użytkowego, do którego prawo zostało pozyskane drogą bezprzetargową lub w wyniku wygrania aukcji/przetargu,
- warunki realizacji prac remontowych w lokalu użytkowym, w tym należne z tego tytułu preferencje czynszowe (stawka eksploatacyjna – sposób wyliczania, składniki),
- podnajem lokalu użytkowego,
- możliwość ubiegania się o wynajem lokalu przez więcej niż jeden podmiot,
- pozyskiwanie dodatkowych danych na temat pustostanów (dokumentacje inwentaryzacyjne), zdjęcia pustostanów publikowane na listach aukcyjnych/przetargowych,
- zasób pustostanów z uwzględnieniem stanu technicznego i braku barier architektonicznych.
Terminy:
- 12 stycznia w godz. 17.00–19.00,
- 16 lutego w godz. 17.00–19.00.
Miejsce:
Centrum Obywatelskie
ul. Reymonta 20 (budynek Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana)
I piętro, sala szkoleniowo-konferencyjna
tel. 728 366 319
tel. 12 616 78 00
e-mail: mowis@um.krakow.pl
Organizacje pozarządowe zainteresowane tematyką i udziałem w spotkaniu proszone są o zgłaszanie swoich przedstawicieli drogą mailową na adres Damian.Szwed@um.krakow.pl w terminach:
- do 11 stycznia – na spotkanie zaplanowane na 12 stycznia oraz
- do 13 lutego – na spotkanie, które odbędzie się 16 lutego.
W zgłoszeniu należy uwzględnić wybrany termin spotkania, nazwę organizacji, dane osób uczestniczących (imię, nazwisko) oraz dane kontaktowe.