Komunikacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Otwarto cztery Punkty Sprzedaży Biletów

Od poniedziałku, 4 maja są czynne cztery Punkty Sprzedaży Biletów MPK SA: przy ul. Podwale 3/5, obok pętli autobusowej „Dworzec Główny Wschód”, obok pętli autobusowo-tramwajowej „Krowodrza Górka” oraz na os. Centrum D 7.

Fot. MPK

Wszystkie punkty są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00–19.00.

Obsługa pasażerów w punktach odbywa się przy zachowaniu obowiązujących obecnie zasad sanitarnych, co m.in. oznacza obowiązek noszenia maseczki oraz zachowanie odległości dwóch metrów od innych osób w trakcie oczekiwania w kolejce. Liczba osób obsługiwanych w środku każdego z otwartych punktów będzie zależała od jego powierzchni. Dokładna informacja o tym, ile osób może jednocześnie znajdować się w danych punkcie, zostanie zamieszczona na drzwiach.

W punktach będzie można załatwić wszystkie operacje związane z zakupem i zwrotem biletów, w tym także te dotyczące uprawnień Karty Krakowskiej na takiej samej zasadzie, jak to było przed zamknięciem punktów.

Wszystkie osoby, które wysłały do MPK SA swoje karty plastikowe w celu zwrotu pieniędzy za bilet okresowy, otrzymają je drogą pocztową, zgodnie z przesłanym zleceniem. Osoby, które nie podały adresu zwrotnego, na który ma zastać przesłana karta, będą ją mogły odebrać osobiście w Punkcie Sprzedaży Biletów przy ul. Podwale 3/5.

Nadal zamknięte będą punkty przy ul. św. Wawrzyńca 13, al. Powstańców Wielkopolskich 6 oraz na dworcu autobusowym „Czyżyny”.

Także od poniedziałku, 4 maja zostały otwarte poczekalnie dla pasażerów zlokalizowane: na pętli „Czerwone Maki P+R”, dworcu autobusowym „Czyżyny” oraz terminalu autobusowym przy al. Powstańców Wielkopolskich.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2020-05-05
Data aktualizacji: 2020-05-05
Powrót

Zobacz także

Znajdź