Komunikacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Już siedem aplikacji do płatności za postój

Parkując w strefie płatnego parkowania, kierowcy mogą zapłacić za postój przy pomocy parkomatów lub aplikacji mobilnych. Miasto do tej pory umożliwiało płatność za pomocą sześciu aplikacji – AnyPark, City Park App, ePark, moBILET, mPay i SkyCash. Od stycznia można korzystać z kolejnej – Flowbird.

Strefa płatnego parkowania
Fot. Zarząd Dróg Miasta Krakowa

Korzystanie z aplikacji mobilnych jest wygodne i bezpieczne, za postój można zapłacić bez wychodzenia z pojazdu. Aplikacje umożliwiają określenie konkretnego czasu postoju – zasady dotyczące korzystania z aplikacji znajdują się na stronach operatorów. Użytkownik aplikacji mobilnej powinien wybrać daną podstrefę – A, B lub C – przed uruchomieniem parkowania z jej użyciem. Na bieżąco należy je aktualizować.

Aplikacja Flowbird działa w ponad 650 miastach w Europie, USA, Azji i Australii. W Polsce aplikacja działa m.in. w Szczecinie, Gdyni, Sopocie, Rzeszowie czy Częstochowie. Aplikacja prezentuje strefy A, B i C za pomocą kolorowych pinezek i jest dostępna na telefony z systemami iOS i Android, a także przez przeglądarkę. Dostawca umożliwia tworzenie konta klientom indywidualnym i przedsiębiorcom.

Aplikacje do obsługi płatności w strefie płatnego parkowania:

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2022-01-04
Data aktualizacji: 2022-01-16
Powrót

Zobacz także

Znajdź