Studencie, pamiętaj o meldunku!
Urząd Miasta Krakowa przypomina studentom o obowiązku zameldowania na pobyt czasowy w ciągu 30 dni od zakwaterowania w akademiku lub wynajmowanym mieszkaniu.
Do zameldowania potrzebujesz:
- potwierdzenie na formularzu „Zgłoszenie pobytu czasowego” przez administrację akademika faktu zamieszkiwania w domu studenckim (przy zakwaterowaniu w akademiku) lub
- umowy najmu, jeżeli mieszkasz w wynajmowanym mieszkaniu/pokoju.
Więcej informacji i formularz zgłoszenia na stronie internetowej bip.krakow.pl.
Zgłoszenia dokonasz w zależności od miejsca zamieszkania:
- al. Powstania Warszawskiego 10 (Centrum Administracyjne, I p.) – dzielnice Śródmieście i Krowodrza
- ul. Wielicka 28a (I p.) – dzielnica Podgórze
- os. Zgody 2 (parter) – dzielnica Nowa Huta.
Dokumenty przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.40–18.00.