Nauka i edukacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Studencie, pamiętaj o meldunku!

Urząd Miasta Krakowa przypomina studentom o obowiązku zameldowania na pobyt czasowy w ciągu 30 dni od zakwaterowania w akademiku lub wynajmowanym mieszkaniu.

Fot. Bogusław Świerzowski / krakow.pl

Do zameldowania potrzebujesz:

  • potwierdzenie na formularzu „Zgłoszenie pobytu czasowego” przez administrację akademika faktu zamieszkiwania w domu studenckim (przy zakwaterowaniu w akademiku) lub
  • umowy najmu, jeżeli mieszkasz w wynajmowanym mieszkaniu/pokoju.

Więcej informacji i formularz zgłoszenia na stronie internetowej bip.krakow.pl.

Zgłoszenia dokonasz w zależności od miejsca zamieszkania:

  • al. Powstania Warszawskiego 10 (Centrum Administracyjne, I p.) – dzielnice Śródmieście i Krowodrza
  • ul. Wielicka 28a (I p.) – dzielnica Podgórze
  • os. Zgody 2 (parter) – dzielnica Nowa Huta.

Dokumenty przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7.40–18.00.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2022-09-30
Data aktualizacji: 2022-10-12
Powrót

Zobacz także

Znajdź