Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Magistrat ponownie wyróżniony certyfikatem „Przyjazny Urząd”

Urząd Miasta Krakowa kolejny raz został laureatem Ogólnopolskiego Konkursu o Certyfikat i Znak Jakości „Przyjazny Urząd”. Kapituła konkursu wyróżniła magistrat za działania podejmowane na rzecz zapewniania wysokiej jakości obsługi klienta, budowania w urzędzie kultury jakości oraz implementacji nowoczesnego modelu zarządzania publicznego.

Urząd Miasta Krakowa ponownie z certyfikatem „Przyjazny Urząd”
Fot. Bogusław Świerzowski / krakow.pl

„Przyjazny Urząd” jest konkursem jakości, w którym oceniane są instytucje administracji publicznej i ich jednostek organizacyjnych. Konkurs służy promocji urzędów administracji, zarówno rządowej, jak i samorządowej, wyróżniających się wysoką jakością obsługi klienta, profesjonalizmem w działaniu oraz wysokim poziomem kompetencji zatrudnionych kadr.

Nadrzędnym celem konkursu jest promowanie jednostek administracji publicznej o szczególnych osiągnięciach we wdrażaniu nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie odnoszącym się do obsługi interesanta i jakości usług publicznych. Laureatów wybiera jury złożone z naukowców, pracujących m.in. na Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Certyfikat, Znak Jakości „Przyjazny Urząd”, wyróżnia i promuje instytucje, które na pierwszym miejscu stawiają jakość w relacjach z klientem, wysoką kulturę pracy, nowoczesne zarządzanie publiczne, profesjonalizm i rzetelność w podejściu do świadczenia usług dla mieszkańców.

pokaż metkę
Autor: Margerita Krasnowolska
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2023-06-26
Data aktualizacji: 2023-06-30
Powrót

Zobacz także

Znajdź