Komunikacja rozwiń menu
Komunikat archiwalny

Punkt Obsługi Pasażerów przy ul. Wielopole pracuje dłużej

Zarząd Transportu Publicznego przypomina o wydłużeniu czasu pracy Punktu Obsługi Pasażerów przy ul. Wielopole 1. Obecnie jest on czynny w godz. od 8.00 do 19.00.

Punkt Obsługi Pasażerów
Fot. Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie

W mieście działają cztery Punkty Obsługi Pasażerów komunikacji miejskiej, którymi zarządza Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie:

  • ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej)
    poniedziałek–piątek w godz. 8.00–19.00
  • ul. Pawia 5A (hol dworca Kraków Główny PKP obok Biedronki)
    poniedziałek–piątek w godz. 9.00–16.30
  • ul. Papierni Prądnickich 1 (poczekalnia dworca przesiadkowego „Górka Narodowa P+R”)
    poniedziałek–wtorek w godz. 7.00–15.00, środa–piątek w godz. 10.00–17.00
  • os. Centrum D 7
    poniedziałek–piątek w godz. 11.00–18.00.

Nie trać czasu w Punkcie Obsługi Pasażerów – kup bilet w telefonie!

Wszystkie najważniejsze funkcje dostępne są dziś w smartfonie – szybko, wygodnie i bez konieczności wizyty w Punkcie Obsługi Pasażerów.

Dla użytkowników przygotowano trzy bezpłatne aplikacje:

Z aplikacjami można w kilka chwil kupić i zapisać bilet okresowy, sprawdzić jego ważność lub przedłużyć go bez wychodzenia z domu.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Marta Müller-Reczek
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2025-10-10
Data aktualizacji: 2025-10-23
Powrót

Zobacz także

Znajdź