Punkt Obsługi Pasażerów przy ul. Wielopole pracuje dłużej
Zarząd Transportu Publicznego przypomina o wydłużeniu czasu pracy Punktu Obsługi Pasażerów przy ul. Wielopole 1. Obecnie jest on czynny w godz. od 8.00 do 19.00.
W mieście działają cztery Punkty Obsługi Pasażerów komunikacji miejskiej, którymi zarządza Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie:
- ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej)
poniedziałek–piątek w godz. 8.00–19.00 - ul. Pawia 5A (hol dworca Kraków Główny PKP obok Biedronki)
poniedziałek–piątek w godz. 9.00–16.30 - ul. Papierni Prądnickich 1 (poczekalnia dworca przesiadkowego „Górka Narodowa P+R”)
poniedziałek–wtorek w godz. 7.00–15.00, środa–piątek w godz. 10.00–17.00 - os. Centrum D 7
poniedziałek–piątek w godz. 11.00–18.00.
Nie trać czasu w Punkcie Obsługi Pasażerów – kup bilet w telefonie!
Wszystkie najważniejsze funkcje dostępne są dziś w smartfonie – szybko, wygodnie i bez konieczności wizyty w Punkcie Obsługi Pasażerów.
Dla użytkowników przygotowano trzy bezpłatne aplikacje:
- mKraków – dla osób posiadających Kartę Krakowską
- mKK (mobilna Karta Krakowska) – dla osób posiadających Kartę Krakowską
- mKKM (mobilna Krakowska Karta Miejska) – dla wszystkich użytkowników Komunikacji Miejskiej w Krakowie, niezależnie od miejsca zamieszkania.
Z aplikacjami można w kilka chwil kupić i zapisać bilet okresowy, sprawdzić jego ważność lub przedłużyć go bez wychodzenia z domu.