Biznes rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Stadion przy Reymonta zyska sponsora tytularnego?

Nowoczesne obiekty wielofunkcyjne, w tym także stadiony dają możliwość tworzenia innowacyjnej komunikacji markietingowej. Do tradycji już należy,  że dla nowo powstałych obiektów szuka się sponsorów tytularnych. Tą  samą drogą postanowiło pójść miasto Kraków. W niedalekiej przyszłości może zostać ogłoszony konkurs na sponsora tytularnego dla stadionu miejskiego im. H. Reymana.

Wprowadzenie do zarządzania obiektem elementu sponsora tytularnego pozwoliłoby uzyskać dodatkowe środki finansowe dla Miasta. W zamian sponsor tytularny zyskałby wyłączne prawo do oficjalnej nazwy stadionu, prawo do wykorzystywania wizerunku stadionu, korzystania z  wybranych lóż a także powierzchnie reklamowe w ustalanych ciągach komunikacyjnych na stadionie.

Ogłoszenie rozpoczęcia procedury konkursowej odbędzie się m.in w oparciu o ogłoszenia prasowe.  Została także przygotowana lista podmiotów, które  będziemy chcieli zainteresować nabyciem praw namings rights.

Firmy ubiegające się o uzyskanie statusu sponsora tytularnego będą proszone o dostarczenie stasowanych oświadczeń. Chcemy aby wybrana przez nas firma prezentowała przyjazny wizerunek nie kłócącym się z wizerunkiem Miasta i Klubu, który jest gospodarzem Stadionu.

Dopóki konkurs nie zostanie ogłoszony Miasto nie prowadzi żadnych negocjacji w tej sprawie. Umowa zostanie podpisana na okres nie krótszy niż 5 lat. Kwestie ostatecznego zakresu uprawnień sponsora będą ustalane na drodze negocjacji. (MS)

pokaż metkę
Osoba publikująca: OLGA SOLARZ
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2011-03-17
Data aktualizacji: 2011-03-17
Powrót

Zobacz także

Znajdź