Zarząd Inwestycji Miejskich szuka pracowników
Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie poszukuje pracowników do Działu Analiz, Rękojmi i Gwarancji. Aplikować mogą osoby posiadające wyższe wykształcenie techniczne z zakresu budownictwa i co najmniej roczny staż pracy w branży budowlanej lub przy projektowaniu urbanistyczno-architektonicznym.
Stabilne zatrudnienie na cały etat na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem, możliwość rozwoju zawodowego, zdobywanie doświadczenia przy innowacyjnych projektach architektonicznych to tylko niektóre atuty pracy w Zarządzie Inwestycji Miejskich. Aktualnie poszukujemy pracowników do Działu Analiz, Rękojmi i Gwarancji.
Wymagania obowiązkowe nie są wygórowane. Aplikacje mogą składać osoby z wyższym wykształceniem technicznym z zakresu budownictwa, legitymujące się co najmniej rocznym stażem pracy w branży budowlanej lub przy projektowaniu urbanistyczno-architektonicznym i spełniające wymagania art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (przede wszystkim niekaralność i zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych).
Do wymagań dodatkowych, które będą przedmiotem oceny, należą: znajomość przepisów dotyczących umowy o roboty budowlanego według kodeksu cywilnego oraz regulacji dotyczących umów w zamówieniach publicznych, zagadnień związanych z instytucją rękojmi i gwarancji, a także umiejętność analizy dokumentów geodezyjnych oraz architektoniczno-budowlanych.
Aplikacje o pracę należy składać drogą elektroniczną (w przypadku załączników mile widziane będą skany dokumentów scalone w jeden plik pdf) na adres: rekrutacja@zim.krakow.pl do 10 stycznia 2020 r. do godziny 15.00.
Szczegółowa oferta pracy dostępna jest na stronie zim.krakow.pl w zakładce „Praca”, bądź na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem www.bip.krakow.pl.