Start rozwiń menu

Dla dziennikarzy rozwiń

Biuro Prasowe rozwiń

Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Organizacja miasta w czasie święta Wszystkich Świętych

data: piątek, 25 października

godzina: 10.00

miejsce: sala portretowa w Urzędzie Miasta Krakowa, pl. Wszystkich Świętych 3-4

Zapraszam na konferencję prasową z udziałem Łukasza Sęka, zastępcy prezydenta Krakowa w sprawie bezpieczeństwa mieszkańców i przyjezdnych oraz organizacji miasta w okresie święta Wszystkich Świętych. Wydarzenie odbędzie się w piątek, 25 października o godz. 10.00 w sali portretowej w Urzędzie Miasta Krakowa (pl. Wszystkich Świętych 3-4). W konferencji wezmą udział również przedstawiciele: Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu UMK, Zarządu Transportu Publicznego, Zarządu Cmentarzy Komunalnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie, Straży Miejskiej Miasta Krakowa i Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie.

Monika Chylaszek
Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej

 

pokaż metkę
Osoba publikująca: Marta Maniecka
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2024-10-24
Data aktualizacji: 2024-10-24
Powrót

Zobacz także

Znajdź