Biznes rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Wymień piec… na zakupach

Punkty Obsługi Mieszkańców UMK w Galerii Bronowice i Galerii Bonarka City Center poszerzają swoją ofertę usług: od 1 grudnia można w nich składać wnioski o dotację na wymianę pieców węglowych. Zakupy, urzędowe formalności i działania antysmogowe – to wszystko można połączyć!

Wnioski o dotację na wymianę pieców przyjmowane są od 1 grudnia 2015 r. na stanowiskach Oddziału Obsługi Przedsiębiorcy w POM BRONOWICE (ul. Stawowa 61) oraz POM BONARKA (ul. Kamieńskiego 11), od poniedziałku do soboty w godzinach od 10.00 do 18.00.

Przypomnijmy, w obu POM-ach krakowianie mogą również załatwiać sprawy związane z meldunkiem i dowodem osobistym, a także te dotyczące prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego oraz rejestracji i prowadzenia działalności gospodarczej.  

O skuteczności i wygodzie tego rozwiązania świadczy wciąż rosnąca popularność obu Punktów. Od początku funkcjonowania POM w Galerii Bronowice (grudzień 2013) do 21 listopada 2015, krakowianie załatwili w nim łącznie 8375 formalności z zakresu ewidencji ludności oraz 10 088 sprawy dotyczące działalności gospodarczej. Mieszkańcy złożyli też 12 216 wniosków o wydanie dowodów osobistych, 2013 praw jazdy i 10 689 dowodów rejestracyjnych oraz zarejestrowali 13 229 pojazdów. 
 
Od otwarcia POM w Galerii Bonarka City Center (5 października 2015) do 21 listopada 2015, mieszkańcy Krakowa załatwili w nim już 353 formalności z zakresu ewidencji ludności oraz 191 spraw dotyczących działalności gospodarczej. Krakowianie złożyli też 495 wniosków o wydanie dowodów osobistych, odebrali 109 praw jazdy i 275 dowodów rejestracyjnych oraz zarejestrowali 513 pojazdów.

pokaż metkę
Autor: KATARZYNA KRASOŃ
Osoba publikująca: KATARZYNA CZUBERNAT
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Data publikacji: 2015-11-24
Data aktualizacji: 2015-12-02
Powrót

Zobacz także

Znajdź