Strategia Promocyjna Krakowa – trwają konsultacje
Od 22 czerwca do 5 lipca 2016 r. trwają konsultacje społeczne, których celem jest wypracowanie koncepcji Programu Strategicznego Promocji Miasta Krakowa na lata 2016–2022. Zapraszamy do udziału!
Podczas konsultacji odbędą się dwa spotkania informacyjne. Uczestnicy zapoznają się z koncepcją programu i zawartymi w nim założeniami. Projekt programu dostępny jest w serwisie internetowym „Dialog Społeczny”, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Krakowa. Na stronach: www.dialogspoleczny.krakow.pl oraz www.bip.krakow.pl znajduje się również formularz konsultacji.
Harmonogram spotkań
- Poniedziałek 27.06 – g.18.00; Urząd Miasta Krakowa, plac Wszystkich Świętych 3-4, sala Lea
- Środa 29.06 - g. 17.00; Nowohuckie Centrum Kultury, al. Jana Pawła II 232, sala 3C
Wypełnione formularze konsultacyjne należy dostarczać w nieprzekraczalnym terminie do 5 lipca 2016 r. (decyduje data stempla pocztowego) na:
- adres poczty elektronicznej: promocja@um.krakow.pl;
- adres do korespondencji: Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Plac Wszystkich św. 3-4, 31-004 Kraków
Program Strategiczny Promocji zakłada zaplanowanie kluczowych przedsięwzięć promocyjnych aż do roku 2022, odnoszących się do różnych grup docelowych (mieszkańcy, turyści, przedsiębiorcy) i związanych z różnymi obszarami aktywności miasta (od turystyki, przez przedsiębiorczość, kulturę, sport, po edukację czy bezpieczeństwo i zarządzanie środowiskowe). Istotą programu jest określenie zarówno wytycznych strategicznych (cele, grupy docelowe, główna idea promocyjna Krakowa i in.), jak i podstawowych ram realizacyjnych promocji miasta do roku 2022.