Komunikacja rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Złóż reklamację przez internet

Od 23 marca pasażerowie mogą złożyć reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty za pośrednictwem internetu. Umożliwiają to nowe przepisy, które weszły właśnie w życie. Biuro Kontroli Biletów utworzyło specjalny adres e-mail: reklamacje.krakow@zwrenoma.pl.

Fot. ZIKiT

Zmianę umożliwia nowelizacja rozporządzenia ministra transportu i budownictwa z 24 lutego 2006 r., które określa tryb rozpatrywania reklamacji. Reklamacje i skargi dotyczące wezwań do zapłaty można przesyłać zdalnie. Podlegają one takiej samej procedurze, jak te składane w tradycyjny sposób (rozpatrzenie w terminie 30 dni).

– Na rozpatrzenie reklamacji mamy 30 dni, my ze swej strony staramy się, aby proces ten przebiegał jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki. Dzięki adresowi e-mail, będzie można w kilka minut, bez wychodzenia z domu złożyć reklamację. To duże udogodnienie – powiedział Marcin Bonisławski, dyrektor Biura Kontroli Biletów w firmie Renoma.

 

pokaż metkę
Autor: TOMASZ RÓG
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Biuro Prasowe
Data publikacji: 2018-03-25
Data aktualizacji: 2018-04-09
Powrót

Zobacz także

Znajdź