Turystyka rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Kraków wśród najsilniejszych marek

Marka Kraków została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrands Polska 2012 w VI edycji projektu Superbrands.

„To kolejna nagroda dla Krakowa, która potwierdza to, że jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach w kreowaniu wizerunku miasta i to, że pozycja Krakowa i jego rozpoznawalność wciąż są niezachwiane” – mówi Prezydent Miasta Krakowa Jacek Majchrowski.

Tytuł Superbrands jest prestiżowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 85 krajach. Wybór powierzany jest każdorazowo Radzie Marek - niezależnemu gremium ekspertów, podejmujących decyzje w oparciu o kryteria dotyczące m.in. rozpoznawalności marek, unikalnego charakteru korzyści, które oferują, oraz siły więzi z klientami. W tym roku wyboru dokonują także konsumenci. Głosowaniu poddano ponad tysiąc marek.

Najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. wyłoniła po raz szósty. (KF)

pokaż metkę
Osoba publikująca: OLGA SOLARZ
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2012-03-14
Data aktualizacji: 2012-03-14
Powrót

Zobacz także

Znajdź