Nasze Miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Cała podróż w jednej aplikacji

Zarząd Transportu Publicznego w porozumieniu z serwisem jakdojade.pl umożliwili mieszkańcom korzystanie z aplikacji w pełnym zakresie – sprawdzanie godziny odjazdu z konkretnych przystanków, planowanie całej trasy przejazdu, a także możliwość zakupu biletu komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji.

Fot. jakdojade.pl

– Bezpieczny i wygodny zakup biletów to znakomita wiadomość dla mieszkańców Krakowa jeżdżących komunikacją miejską. Dzięki temu pasażerowie nie muszą szukać kiosku, stacjonarnego automatu biletowego, czy martwić się formą płatności – mówi Łukasz Franek, dyrektor Zarządu Transportu Publicznego.

Jak to działa? Po wybraniu trasy przejazdu w prawym dolnym rogu pojawi się sugerowana cena biletu, ustalana w zależności od czasu przejazdu na wybranej trasie. W menu wyboru biletu dostępne mamy jednak wszystkie bilety: 20-minutowe, 50-minutowe, 90-minutowe itd.

Aplikacja mobilna „Jakdojadę” dostępne jest dla użytkowników systemu operacyjnego iOS oraz Android. W celu zakupu biletu należy zainstalować aplikację na urządzeniu mobilnym, uruchomić, a po zalogowaniu się wybrać sposób zapłaty: BLIK-iem, kartą lub przez dedykowany portfel.

Przypominamy, że w Krakowie działają już inne aplikacje mobilne, które także oferują jednorazowe bilety komunikacji miejskiej. Są to iMKA, SkyCash, moBiLET oraz mPay.

pokaż metkę
Autor: KAMIL POPIELA
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2019-08-22
Data aktualizacji: 2019-08-22
Powrót

Zobacz także

Znajdź