Nasze Miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Informator dla klientów Wydziału Spraw Administracyjnych

Wydział Spraw Administracyjnych przygotował zaktualizowany informator dla osób załatwiających sprawy, m.in. z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej.

Fot. Wiesław Majka / krakow.pl

W informatorze można znaleźć podstawowe informacje o możliwości załatwienia sprawy w okresie epidemii – wraz z danymi kontaktowymi do osób odpowiedzialnych za udzielenie informacji o możliwości realizacji wniosków lub stanie sprawy.

Zachęcamy do zapoznania się z informatorem!

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2020-08-04
Data aktualizacji: 2020-08-04
Powrót

Zobacz także

Znajdź