Magistrat otwarty dla bezpośredniej obsługi
Od 28 lutego wszystkie budynki Urzędu Miasta Krakowa są dostępne dla bezpośredniej obsługi. Mając jednak na uwadze Państwa czas i komfort obsługi, sugerujemy wcześniejsze umówienie się na wizytę z urzędnikiem. Wciąż zamknięte są Punkty Obsługi Mieszkańca w galeriach handlowych.
W urzędzie można zrealizować wszystkie usługi, złożyć przesyłkę na dzienniku podawczym lub uzyskać informacje na odpowiednim stanowisku. Jednocześnie podkreślamy, że wciąż możecie się Państwo kontaktować z urzędem poprzez komunikację elektroniczną, telefony stacjonarne i komórkowe, operatora pocztowego bądź usługę Paczkomat Urząd 24.
Usługa Paczkomat Urząd 24:
- bezpłatny odbiór przesyłek odbywa się w jednym z pięciu paczkomatów zlokalizowanych przy: al. Powstania Warszawskiego 10, ul. Wielickiej 28a, os. Zgody 2, ul. B. Zaleskiego 23 oraz ul. Mogilskiej 41
- nadawanie przesyłek do UMK: należy wypełnić formularz na stronie urzad24.inpost.pl, dokonać opłaty oraz umieścić przesyłkę w paczkomacie
Przypominamy!
Nadal obowiązuje stan pandemii i do budynków urzędowych można wchodzić po uprzednim poddaniu się pomiarowi temperatury ciała oraz w maseczce zakrywającej nos i usta.
Godziny pracy urzędu w każdy dzień powszedni dzień tygodnia:
Wydział Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Wydział Spraw Administracyjnych, Urząd Stanu Cywilnego realizują zadania związane z bezpośrednią obsługą klienta w godz. od 7.40 do 18.00. Wydział Podatków i Opłat (obsługa kas) jest dostępny w godz. 7.40-17.45. Z kolei Punkt Obsługi Przedsiębiorcy działa w poniedziałki od 7.40 do 18.00, a od wtorku do piątku od 7.40 do 15.30.
Punkty Obsługi Mieszkańca:
Punkty Obsługi Mieszkańca w sklepach wielkopowierzchniowych pozostają nieczynne do odwołania.