Turystyka rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Krakowski Rynek szybko powiększa grono swoich znajomych

Przygodę z Facebookiem rozpoczął ponad rok temu. Z początku informował o różnych wydarzeniach z płyty Rynku Głównego, potem zaczął zamieszczać także swoje przemyślenia. Dzisiaj ma już prawie 5 tysięcy fanów, a ich liczba zwiększa się dziennie o ponad 100 osób.  Krakowski Rynek w serwisie społecznościowym.

Serwisy społecznościowe rządzą się swoimi prawami, internauci bywają kapryśni, szybko się nużą i oczekują nowości. Młodzi ludzie szukają tu nie tylko najświeższych informacji, ale także żartobliwych komentarzy, na które mogą reagować. Profil Krakowskiego Rynku spełnia te oczekiwania i dlatego największą grupę jego fanów tworzą ludzie w przedziale wiekowym 13-24. Facebookowicze żywo reagują na wszystko, co pojawia się na profilu rynku. Komentują zamieszczane zdjęcia, odpowiadają na zaczepki, pocieszają i nieustannie komplementują.

Na oficjalnym profilu Krakowa, który może poszczycić się liczbą prawie 4 tysięcy fanów, publikowane są natomiast informacje o ciekawych imprezach i wydarzeniach kulturalnych. Często jest to także najszybsze źródło informacji o utrudnieniach w mieście, czy zagrożeniach związanych z sytuacją  powodziową. Profil Kraków PL wybierają internauci nieco starsi,  w przedziale wiekowym 18-34.

Krakowski Rynek oraz Kraków mają także swoje konta w polskim odpowiedniku Twittera – serwisie Blip. Oprócz tego Kraków zebrał ponad 115 tysięcy znajomych w serwisie Nasza-Klasa (OS).

pokaż metkę
Osoba publikująca: OLGA SOLARZ - Redakcja MPI
Podmiot publikujący: Kancelaria Prezydenta
Data publikacji: 2010-10-13
Data aktualizacji: 2010-10-13
Powrót

Zobacz także

Znajdź