Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zarząd Dróg Miasta Krakowa łączy siły z Krakowskim Centrum Kontaktu

W trosce o zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi mieszkańców oraz skrócenie czasu oczekiwania na połączenia, Zarząd Dróg Miasta Krakowa we współpracy z Krakowskim Centrum Kontaktu wprowadza ważne usprawnienia. Od 10 grudnia połączenia dotyczące Obszaru Płatnego Parkowania są obsługiwane właśnie przez KCK.

Fot. pixabay.com

Dzięki tej zmianie mieszkańcy mogą liczyć na szybszą i bardziej efektywną obsługę zapytań telefonicznych oraz poprawę jakości i dostępności informacji. Wprowadzenie jej to odpowiedź na potrzeby mieszkańców, którzy oczekują sprawnej i profesjonalnej obsługi.

Od 10 grudnia pod numerem telefonu 12 616 55 55 można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące Obszaru Płatnego Parkowania – w zakresie obowiązujących zasad oraz zakupu abonamentów.

Nowa organizacja obsługi to efekt współpracy Zarządu Dróg Miasta Krakowa z Krakowskim Centrum Kontaktu. Celem jest usprawnienie komunikacji oraz zapewnienie szybszego dostępu do niezbędnych informacji dla mieszkańców.

kck, zdmk, infolinia

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2024-12-09
Data aktualizacji: 2024-12-11
Powrót

Zobacz także

Znajdź