Biznes rozwiń menu

Czy każdy może być strategiem? Sprawdź się w Strategathonie

Dobrze zaplanowana strategia to obecnie klucz do sukcesu praktycznie każdego przedsiębiorstwa. Czy zatem każdy ma predyspozycje do planowania strategii? Będzie się można o tym przekonać dzięki udziale w Strategathonie, jednodniowym wydarzeniu organizowanym 23 maja w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon.

Fot. materiały prasowe organizatorów

Strategathon, to wydarzenie organizowane jest przez Koło Naukowe Analiz Strategicznych we współpracy z Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon.

Będzie się ono składało z 3 etapów. Pierwszym z nich będzie krótka, ale niezwykle wartościowa sesja wprowadzająca, która pozwoli uczestnikom zapoznać się z podstawami tworzenia innowacyjnych strategii. Będzie to też czas na poznanie wyzwań, przed którymi staną uczestnicy.

W drugim etapie uczestnicy w 3–osobowych zespołach przejdą do pracy nad tworzeniem innowacyjnych strategii. Każdy zespół będzie miał za zadanie opracować strategię dostosowaną do jednego z wybranych obszarów działalności Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon. To czas, w którym uczestnicy będą mogli wykorzystać swoją wiedzę, umiejętności analityczne oraz kreatywność, by stworzyć rozwiązania odpowiadające na konkretne wyzwania i potrzeby organizacji korzystając ze wsparcia mentorów.

Ostatni etap będzie polegał na zaprezentowaniu efektów pracy zespołów przed profesjonalnym jury. Każdy zespół przedstawi swoją strategię, wyjaśniając, jakie cele zostały postawione oraz w jaki sposób mogłyby zostać osiągnięte. Jury, składające się z ekspertów, oceni propozycje pod kątem innowacyjności, wykonalności oraz potencjału do wdrożenia w rzeczywistej działalności MCN Cogiteon. Dla zespołów, które przedstawią najlepsze propozycje, przewidziane są nagrody finansowe oraz szansa na wdrożenie ich pomysłów w praktyce, co będzie stanowiło niezwykły, realny wpływ na rozwój Cogiteonu.

Wydarzenie będzie idealną szansą do sprawdzenia swoich umiejętności krytycznego, kreatywnego i analitycznego myślenia w kontekście planowania długoterminowych celów, będących fundamentem do dalszego rozwoju firmy. To doskonała okazja, by przekonać się, jak ważne jest odpowiednie połączenie analizy rynkowej, wyznaczania ambitnych celów oraz opracowywania skutecznych strategii, które nie tylko odpowiadają na obecne potrzeby, ale także przygotowują firmę na przyszłe wyzwania.

Aby zgłosić się do udziału w Strategathonie wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Marta Maniecka
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2025-05-05
Data aktualizacji: 2025-05-05
Powrót

Zobacz także

Znajdź