Rekordy w Krakowskim Centrum Kontaktu!
Rekordowe wyniki popularności osiągają usługi świadczone przez Krakowskie Centrum Kontaktu. Z miesiąca na miesiąc do KCK wpływa coraz więcej zgłoszeń – składanych zarówno telefonicznie, jak i za pośrednictwem Krakowskiego Portalu Usług Miejskich.

W kwietniu mieszkańcy Krakowa zgłosili rekordową liczbę 892 problemów i pomysłów, istotnie przyczyniając się do coraz lepszego funkcjonowania naszego miasta. Z kolei aktywność krakowian w pierwszej połowie maja pozwoliła osiągnąć dwa kolejne rekordy. 5 maja konsultanci miejskiej infolinii odbyli rekordową (w ujęciu dziennym) liczbę 1 471 rozmów telefonicznych, a od 5 do 9 maja zanotowano tygodniowy rekord 5 845 obsłużonych połączeń.
Krakowskie Centrum Kontaktu jest częścią Wydziału Dialogu, Konsultacji i Kontaktu Obywatelskiego. Prowadzi infolinię – 12 616 55 55, udzielającą telefonicznych informacji o usługach świadczonych przez urząd i miejskie jednostki oraz obsługuje zgłoszeniową część Krakowskiego Portalu Usług Miejskich (kontakt.krakow.pl). W KCK można dowiedzieć się, jak załatwić sprawę w Urzędzie, a także zgłosić zauważony problem lub pomysł na lepsze funkcjonowanie naszego miasta.
Jak widać, Krakowskie Centrum Kontaktu cieszy się dużym, stale rosnącym zainteresowaniem mieszkańców. Dziękujemy i zapraszamy do korzystania z naszych usług.