Koleje Małopolskie zapraszają do udziału w badaniu satysfakcji pasażerów
Koleje Małopolskie stawiają na zadowolenie swojego pasażera. Już po raz drugi prowadzą badania satysfakcji pasażerów, aby dowiedzieć się, co działa lepiej, a co gorzej, co można poprawić i udoskonalić.
Udział w badaniu to bardzo dobra sposobność, aby wyrazić swoje zdanie i aby miało ono realne odzwierciedlenie w działaniach podejmowanych w zakresie organizacji i doskonalenia jakość usług świadczonych przez przewoźnika. Każda odpowiedź pomoże Kolejom Małopolskim lepiej zrozumieć oczekiwania pasażerów, aby wprowadzane zmiany celnie odpowiadały na potrzeby podróżnych.
Jak można wziąć udział w ankiecie?
- Online: Od 16 do 31 października można wypełnić formularz online, znajdujący się pod adresem: wersja w języku polskim, wersja w języku angielskim.
- Stacjonarnie: ankieterzy będą dostępni w pociągach Kolei Małopolskich od 16 do 31 października, gdzie można wypełnić ankietę na miejscu.
- Skanowanie kodu QR: na monitorach w pociągach wyświetlane będą kody QR, które po zeskanowaniu przekierują bezpośrednio do formularza ankiety.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Masz realny wpływ: Twoje sugestie i uwagi pomogą w udoskonaleniu usług świadczonych przez Koleje Małopolskie. To świetna okazja, by powiedzieć, co działa dobrze, a co warto zmienić.
- Poprawa komfortu podróży: dzięki wskazówkom pasażerów Koleje Małopolskie mogą wprowadzać zmiany, które uczynią podróże bardziej komfortowymi, szybciej docierającymi do celu i jeszcze bardziej przyjaznymi dla pasażerów.
- Zajmie to tylko kilka minut: ankieta jest anonimowa i szybka do wypełnienia, więc nie zajmie ona dużo czasu, a może przynieść wiele korzyści.