Turystyka rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Festiwal Misteria Paschalia – rusza kampania

Jutro (15 marca) rusza ogólnopolska kampania promocyjna 11. edycji festiwalu Misteria Paschalia (15-21 kwietnia) uznawanego za jeden za najważniejszych na świecie festiwali poświęconych muzyce renesansu i baroku.

Layout tegorocznej edycji wydarzenia utrzymany jest w minimalistycznej stylistyce. Przedstawia koronę cierniową, drastyczny symbol Męki Pańskiej, która przebija przysłaniający ją biały papier. Uzupełnieniem jest prosta, elegancka kompozycja typografii i stonowana kolorystyka.

Plakaty festiwalowe zawisną na citylightach i billboardach w największych polskich miastach (w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Wrocławiu i Krakowie). Autorami kreacji graficznej są: Joanna Górska i Jerzy Skakun (studio graficzne Homework), znani do tej pory ze znakomitych projektów dla American Film Festival, Festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty, Krakowskiego Festiwalu Filmowego i wielu innych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada departament marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego. Sponsorami tegorocznej edycji Festiwalu są: EDF Polska – Mecenas KBF, Audi Bełtowski, Zespół Elektrowni Wodnych Niedzica S.A., KBU Sp. z o. o., Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji oraz portal www.rezerwuje.pl.

W samym Krakowie kampanię outdoorową wzmocni ekspozycja plakatów w formacie B1 i B2 (obejmie krakowskie uczelnie, kawiarnie, puby, restauracje i instytucje kultury), a także emisja spotów promocyjnych m.in. w punktach sieci informacji miejskiej InfoKraków, pojazdach komunikacji miejskiej MPK oraz Centrach Rozwoju Com-Com Zone w Tarnowie i Krakowie.

Zaplanowano także działania w mediach patronackich – kampanię promocyjną w prasie (Gazeta Wyborcza, Tygodnik Powszechny, magazyny: Forbes, MONITOR MAGAZINE i THINKTANK oraz KUKBUK), telewizji (TVP 2 oraz TVP Kraków) oraz na antenie Programu 2 Polskiego Radia i Radia Kraków.

W działaniach promocyjnych duży nacisk położono na aktywności w Internecie. Już tradycyjnie na wszystkich drukach towarzyszących festiwalowi Misteria Paschalia umieściliśmy fotokod. Wystarczy go zeskanować na telefon komórkowy aby połączyć się z mobilnym przewodnikiem po festiwalu. Użytkownicy znajdą tam aktualny program, najnowsze wiadomości, a także informacje o miejscach koncertów i biletach.

Przypominamy, że na program tegorocznej edycji składa się siedem niezwykłych koncertów, znakomici goście, a wśród nich uwielbiane przez festiwalową publiczność gwiazdy: Jordi Savall, La Capella Reial de Catalunya i Hespèrion XXI, Le Poème Harmonique oraz Fabio Biondi i Europa Galante. W Krakowie zaprezentują się także debiutujące na festiwalu zespoły: Les Arts Florissants, Mala Punica, Café Zimmermann i Le Cercle de l'Harmonie i wreszcie niesamowite głosy wśród nich m.in.: Maria Grazia Schiavo, Sonia Prina i Ugo Guagliardo.

plakat

pokaż metkę
Osoba publikująca: PAWEŁ KRAWCZYK
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2014-03-14
Data aktualizacji: 2014-03-14
Powrót

Zobacz także

Znajdź