Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta Krakowa
Elektroniczna Skrzynka Podawcza jest systemem służącym do przesyłania dokumentów i formularzy elektronicznych do urzędu.
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Krakowa dostępnej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- oraz, w razie potrzeby podpisania przesłanego pisma, posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego.
Załatwienie spraw następuje poprzez:
- elektroniczne formularze usług Urzędu Miasta Krakowa - załatwianie spraw zgodnie z procedurami
- katalog usług według wydziałów Urzędu Miasta Krakowa
lub:
- formularz ogólny złożenia pisma do Urzedu Miasta Krakowa - pozostała korespondencja
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651).
Pozostałe instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdują się w dziale Pomoc serwisu ePUAP.
Strona główna elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej znajduje się pod adresem: http://epuap.gov.pl/
WAŻNE! Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa.