Turystyka rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Plaża, morze i Lajkonik

Na plaży w Świnoujściu − Lajkonik, dmuchany Barbakan i krakowskie animacje. W centrum Krakowa − animatorzy w strojach kąpielowych z lat 20. XX w. zachęcający do odwiedzenia Świnoujścia. A do tego – jako nagroda w internetowym konkursie − weekend w luksusowych hotelach w Krakowie lub Świnoujściu wraz z przelotem. Tak w sierpniu, w ramach cross promocji, będą się reklamować nadmorski kurort i stolica Małopolski.

Już jutro (4 sierpnia, sobota) rusza akcja promocyjna Krakowa w Świnoujściu. Przez cztery sierpniowe weekendy na plaży nadmorskiego kurortu (wejście od ul. Trentowskiego) będą organizowane krakowskie animacje dla dzieci i dorosłych.

W programie krakowskich animacji znajdzie się m.in. zabawa „woKOŁO KRAKOWA", polegająca na kręceniu specjalnym kołem i wykonywaniu związanego z Krakowem tematycznego zadania, które wskaże strzałka. Uczestnicy zabawy będą np. dopasowywać podpisy do zdjęć krakowskich zabytków, odbijać piłki plażowe w rytm piosenki „Krakowiaczek jeden" czy dopowiadać zakończenia znanych legend dotyczących Krakowa.

Najmłodsi będą mogli pokusić się o iście krakowski makijaż – animatorzy na buziach, rękach i nogach dzieci będą malować symbole związane z Krakowem, m.in.: obwarzanka, smoka, pawie pióro czy wianki. Będzie też granie hejnału na „instrumentach jakby dętych, nieprzeciętnych". Nie zabraknie lekcji tańca – wczasowicze poznają podstawowe kroki krakowiaka.

Dodatkowo w czasie trwania animacji, wzdłuż plaży, po bulwarach i deptakach Świnoujścia będzie się przechadzał Lajkonik. Cykl zabaw będzie kończyło wspólne budowanie wielkiego balonowego smoka wawelskiego. Każdego dnia animacji, wśród jej uczestników będą również rozlosowywane nagrody – nagroda główna: wielki balonowy smok oraz nagrody pocieszenia: gadżety ufundowane przez Urząd Miasta Krakowa, Krakowskie Biuro Festiwalowe, Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, Park Wodny w Krakowie, Grand Hotel Kraków oraz Crown Piast Hotel & Park.

W ramach cross kampanii, przez blisko tydzień w Krakowie, promować będzie się Świnoujście. W dniach 6-12 sierpnia w centrum Krakowa będzie można spotkać ubranych w stroje kąpielowe z lat 20. XX w. animatorów, rozdających materiały promocyjne Świnoujścia i zachęcające do odwiedzenia tego nadmorskiego kurortu.

W ramach cross kampanii Krakowa i Świnoujścia będzie również organizowany konkurs (na stronach internetowych obydwu miast – www.krakow.pl oraz www.swinoujscie.pl). Nagrodą główną w konkursie jest weekend dla dwojga w Krakowie w hotelu Crown Piast Hotel&Park oraz kolacja w Grand Hotel. Natomiast w Świnoujściu nagrodą jest pobyt w hotelach Hampton by Hilton, Cesarskie Ogrody oraz kolacja w restauracji Toscana. Przelot w obie strony (Świnoujście/Heringsdorf – Kraków) zapewnia Eurolot. Szczegóły oraz regulamin konkursu już wkrótce na stronach: www.krakow.pl.

Warto dodać, że tegoroczna kampania nie jest pierwszą akcją promocyjną Krakowa na Pomorzu. W lipcu i sierpniu ubiegłego roku Kraków (również w ramach cross kampanii) reklamował się w Sopocie, a na przełomie lipca i sierpnia 2008 r. równolegle w Świnoujściu i Sopocie realizowana była kampania promocyjna „Kraków porusza zmysły". (JK)

pokaż metkę
Osoba publikująca: ANNA WAŚKOWSKA
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2012-08-03
Data aktualizacji: 2012-08-03
Powrót

Zobacz także

Znajdź