Nasze Miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Wodociągi Miasta Krakowa – obsługa klientów w formie zdalnej

Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesantów i pracowników, obsługa klientów w Centrum Obsługi Mieszkańców Wodociągów Miasta Krakowa SA odbywa się wyłącznie w formie zdalnej.

Fot. pixabay.com

Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców na ul. Senatorskiej 9.

Obecnie dostępne formy kontaktu:

  • strona internetowa: wodociagi.krakow.pl
  • e-mail: biuro@wodociagi.krakow.pl
  • internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne przez stronę internetową: ebok.wodociagi.krakow.pl
  • telefony:
    • zgłoszenie awarii: 994, 12 424 23 03, 800 130 060
    • centrala: 12 424 23 00
    • recepcja - dziennik podawczy: 12 424 23 14, 12 424 23 18
    • dział techniczny: 12 424 23 15
    • dział dokumentacji i odbiorów: 12 424 24 12, 12 424 24 46, 12 620 33 67
    • zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 424 24 35, 12 424 24 36, 12 424 23 72, 12 424 24 30, 12 424 24 81
    • informacja o należnościach: 12 620 33 70, 12 424 24 99
    • zgłoszenie odczytu wodomierza: 12 424 24 37, 12 424 24 87
pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-04-07
Data aktualizacji: 2021-04-07
Powrót

Zobacz także

Znajdź