Wodociągi Miasta Krakowa – obsługa klientów w formie zdalnej
Z uwagi na obecną sytuację epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesantów i pracowników, obsługa klientów w Centrum Obsługi Mieszkańców Wodociągów Miasta Krakowa SA odbywa się wyłącznie w formie zdalnej.

Wszelkie dokumenty i wnioski można złożyć w dedykowanym pojemniku znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców na ul. Senatorskiej 9.
Obecnie dostępne formy kontaktu:
- strona internetowa: wodociagi.krakow.pl
- e-mail: biuro@wodociagi.krakow.pl
- internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) dostępne przez stronę internetową: ebok.wodociagi.krakow.pl
- telefony:
- zgłoszenie awarii: 994, 12 424 23 03, 800 130 060
- centrala: 12 424 23 00
- recepcja - dziennik podawczy: 12 424 23 14, 12 424 23 18
- dział techniczny: 12 424 23 15
- dział dokumentacji i odbiorów: 12 424 24 12, 12 424 24 46, 12 620 33 67
- zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 424 24 35, 12 424 24 36, 12 424 23 72, 12 424 24 30, 12 424 24 81
- informacja o należnościach: 12 620 33 70, 12 424 24 99
- zgłoszenie odczytu wodomierza: 12 424 24 37, 12 424 24 87