Nasze Miasto rozwiń menu

Burmistrz Nocny i Komisja Zrównoważonej Gospodarki Nocy rozwiń

Rządowy Program Odbudowy Zabytków rozwiń

Komunikat archiwalny

Badanie satysfakcji klienta Urzędu Miasta Krakowa

Urząd Miasta Krakowa zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety, której wyniki pomogą ocenić poziom zadowolenia z jakości obsługi w UMK.

Fot. Bogusław Świerzowski / krakow.pl

Urząd Miasta Krakowa we współpracy z firmą Lokalne Badania Społeczne prowadzi prace nad analizą jakości obsługi klienta. Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron Urzędu, zauważanych przez klientów i pożądanych zmian w sposobie pracy UMK. Na podstawie wyników pomiaru zamierzamy podjąć działania na rzecz podniesienia jakości obsługi w UMK.

Tutaj wypełnisz ankietę

Uwaga! Aby przejść dalej, należy udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania zamieszczone na danej stronie.

Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu!

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2021-11-03
Data aktualizacji: 2021-11-14
Powrót

Zobacz także

Znajdź