Sport i Zdrowie rozwiń menu

Konkurs na sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana

Zarząd Infrastruktury Sportowej ogłosił konkurs na sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana. Zwycięzca otrzyma m.in. prawo do użycia własnego znaku towarowego w nazwie stadionu. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 maja.

Fot. Grawit Nosiadek/ZIS

Nowy sponsor obejmie nazwą stadion na okres trzech lat, a w ramach współpracy otrzyma szereg atrakcyjnych świadczeń marketingowych. Wśród nich znajdą się: ekspozycja logotypu na elewacji i wewnątrz stadionu, obecność w komunikacji meczowej i medialnej, pakiety VIP, a przede wszystkim możliwość umieszczenia własnej marki w oficjalnej nazwie stadionu.

– Ogłoszenie konkursu jest jasnym sygnałem, że Kraków jest otwarty na łączenie interesów miasta z biznesem i te dwa światy mogą ze sobą efektywnie współpracować. W porównaniu z wcześniejszymi konkursami, po raz pierwszy miasto kooperuje w tym zakresie z klubem. Dzięki temu stworzyliśmy atrakcyjniejszą ofertę dla potencjalnego sponsora, ponieważ pojawiło się więcej świadczeń, a wśród nich również te powiązane z meczami Wisły Kraków – mówi Łukasz Sęk, zastępca prezydenta Krakowa.

Na potrzeby przeprowadzenia konkursu powołana została komisja, w skład której weszli: Łukasz Sęk – zastępca prezydenta Krakowa, przedstawiciele ZIS oraz przedstawiciele klubu TS Wisła Kraków SA. Każdy uczestnik konkursu może złożyć jedną ofertę. Oferty należy składać do 30 maja w siedzibie Zarządu Infrastruktury Sportowej przy ul. Walerego Sławka 10.

W drugim etapie komisja dokona oceny ofert pod względem formalnym i merytorycznym, a także przeprowadzi negocjacje z uczestnikami konkursu, które mają zakończyć się wybraniem najkorzystniejszej oferty i podpisaniem umowy ze sponsorem tytularnym. Szczegóły są określone w regulaminie konkursu na wybór sponsora tytularnego Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie i pozostałych dokumentach konkursowych opublikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa.

– Konkurs na sponsora tytularnego to jeden z elementów większego przedsięwzięcia, jakim jest komercjalizacja Stadionu Miejskiego. Od kilku miesięcy analizujemy m.in. możliwości zminimalizowania kosztów zużycia energii elektrycznej, ale także rozszerzenia oferty usług o wynajem przestrzeni na różnego rodzaju wydarzenia, organizację wycieczek po stadionie czy komercjalizację parkingów obok stadionu. Piszemy na nowo historię tego obiektu, a częścią tej historii może być sponsor, który dołączy do naszego projektu – podkreśla Tomasz Marzec, dyrektor naczelny Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie.

Brak zaakceptowanej zgody na wyświetlanie informacji zewnętrznych. (YouTube)

 

Stadion przy ul. Reymonta 20 to nie tylko dom Wisły Kraków, ale także arena wydarzeń sportowych i kulturalnych, przyciągająca tłumy kibiców i mieszkańców. W sezonie 2024/2025 średnia frekwencja na meczach Wisły wynosiła blisko 19 tysięcy osób, a średnia oglądalność w telewizji przekroczyła 230 tysięcy widzów. Tylko między lipcem a grudniem 2024 roku medialna wartość klubu została oszacowana na ponad 53 miliony złotych.

– Wisła Kraków przez lata wypracowała jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek wśród brandów sportowych w Polsce. To bogata historia klubu, wiele sukcesów i 13-krotne zdobycie tytułu Mistrza Polski. To przekłada się na ogromną lojalność kibiców, co jest niezwykle wartościowe z perspektywy potencjalnego sponsora tytularnego stadionu. Tworzenie mocnych, bezpośrednich więzi z odbiorcami to cel nie tylko klubów sportowych, ale również przedsiębiorstw komercyjnych – mówi Jarosław Królewski, prezes zarządu TS Wisła Kraków SA.

20250429-BSK_4677-Poprawione-Szum.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4706.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4718.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4742.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4776.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4814.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4888.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4944.jpg
Bogusław Świerzowski / kraków.pl
20250429-BSK_4677-Poprawione-Szum.jpg
20250429-BSK_4706.jpg
20250429-BSK_4718.jpg
20250429-BSK_4742.jpg
20250429-BSK_4776.jpg
20250429-BSK_4814.jpg
20250429-BSK_4888.jpg
20250429-BSK_4944.jpg
pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2025-04-29
Data aktualizacji: 2025-05-05
Powrót

Zobacz także

Znajdź