Zmiany w obsłudze Karty Krakowskiej
Od 1 października obsługę Karty Krakowskiej przeprowadzają wyłącznie Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Publicznego. Zapraszamy do stacjonarnych Punktów Obsługi Karty.
Stacjonarne Punkty Obsługi Karty znajdują się w następujących lokalizacjach:
- ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej)
- poniedziałek–piątek, godz. 8.00–19.00 (wydłużony czas pracy punktu)
- ul. Pawia 5A - hol dworca kolejowego Kraków Główny PKP, przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej, obok sklepu Biedronka – możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej oraz od strony Małopolskiego Dworca Autobusowego (MDA):
- poniedziałek–piątek, godz. 9.00–16.30
- os. Centrum D blok 7:
- poniedziałek–piątek, godz. 11.00–18.00
- terminal autobusowo-tramwajowy Górka Narodowa Park+Ride
- poniedziałek–wtorek, godz. 7.00–15.00
- środa–piątek, godz. 10.00–17.00.
W Punktach Obsługi Pasażerów realizowane są wnioski o:
- wydanie Karty Krakowskiej
- przedłużenie ważności Karty Krakowskiej
- wydanie dodatkowej formy Karty Krakowskiej
- zmianę nośnika karty na Kartę Krakowską
- wydanie Karty Krakowskiej – składany przez placówki
- przedłużenie ważności Karty Krakowskiej – składany przez placówki
- wydanie duplikatu Karty Krakowskiej w formie plastikowej
- unieważnienie Karty Krakowskiej.
W dotychczasowych Punktach Obsługi Mieszkańców na ul. Stachowicza 18 oraz os. Zgody 2 obsługa Karty Krakowskiej nie jest prowadzona.