Nasze Miasto rozwiń menu
Komunikat archiwalny

Zmiany w obsłudze Karty Krakowskiej

Od 1 października obsługę Karty Krakowskiej przeprowadzają wyłącznie Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Publicznego. Zapraszamy do stacjonarnych Punktów Obsługi Karty.

Fot. kk.krakow.pl

Stacjonarne Punkty Obsługi Karty znajdują się w następujących lokalizacjach:

  • ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej)
    • poniedziałek–piątek, godz. 8.00–19.00 (wydłużony czas pracy punktu)
  • ul. Pawia 5A - hol dworca kolejowego Kraków Główny PKP, przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej, obok sklepu Biedronka – możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej oraz od strony Małopolskiego Dworca Autobusowego (MDA):
    • poniedziałek–piątek, godz. 9.00–16.30
  • os. Centrum D blok 7:
    • poniedziałek–piątek, godz. 11.00–18.00
  • terminal autobusowo-tramwajowy Górka Narodowa Park+Ride
    • poniedziałek–wtorek, godz. 7.00–15.00
    • środa–piątek, godz. 10.00–17.00.

W Punktach Obsługi Pasażerów realizowane są wnioski o:

  • wydanie Karty Krakowskiej
  • przedłużenie ważności Karty Krakowskiej
  • wydanie dodatkowej formy Karty Krakowskiej
  • zmianę nośnika karty na Kartę Krakowską
  • wydanie Karty Krakowskiej – składany przez placówki
  • przedłużenie ważności Karty Krakowskiej – składany przez placówki
  • wydanie duplikatu Karty Krakowskiej w formie plastikowej
  • unieważnienie Karty Krakowskiej.

W dotychczasowych Punktach Obsługi Mieszkańców na ul. Stachowicza 18 oraz os. Zgody 2 obsługa Karty Krakowskiej nie jest prowadzona.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2025-09-30
Data aktualizacji: 2025-10-16
Powrót

Zobacz także

Znajdź