Rada Miasta rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Jak dopisać się do rejestru wyborców?

Osoby, które chciałyby dopisać się do rejestru wyborców, by zagłosować w  II turze wyborów Prezydenta Miasta, a także w wyborach do Rad Dzielnic Krakowa i każdych kolejnych wyborach  powinny złożyć wniosek  w tej sprawie. Wniosek można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Krakowa pod adresem: http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=3276&sub=procedura&proc=SA-27 .

Formularze należy składać w następujących  lokalizacjach Urzędu Miasta:

· Dla mieszkańców Dzielnic I – VII - Aleja Powstania Warszawskiego 10,

· Dla mieszkańców Dzielnic VIII  - XIII – Wielicka 28 a

· Dla mieszkańców Dzielnic XIV- XVIII – os. Zgody 2.

Przypomnijmy, że wyborcy zamieszkali na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały są wpisywani do stałego rejestru wyborców, jeżeli złożą w tej sprawie w urzędzie gminy pisemny wniosek. Dotyczy to także wyborców nigdzie niezamieszkałych, przebywających stale na obszarze gminy, oraz zamieszkałych na obszarze gminy pod innym adresem, niż ich adres zameldowania na pobyt stały.

W przypadkach wpisywania do stałego rejestru wyborców na wniosek decyzja o wpisaniu bądź odmowie wydawana jest w terminie 3 dni od dnia złożenia wniosku.

pokaż metkę
Osoba publikująca: OLGA SOLARZ
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2010-11-30
Data aktualizacji: 2010-11-30
Powrót

Zobacz także

Znajdź