Rada Miasta rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Krakowianie pytają, Magistrat odpowiada

W jakiej kolejności trzeba załatwić formalności związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej? Na jaki okres można zawiesić działalność gospodarczą? Jak często organizowane są egzaminy na taksówkarza? W jakim terminie należy złożyć wniosek o becikowe? Kto może uzyskać dodatek mieszkaniowy?

Odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez krakowian w Urzędzie Miasta, znaleźć można na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) w dziale „E-Urząd”. Strona cieszy się dużą popularnością - do tej pory zanotowano  ponad 140 tysięcy odwiedzin!

W stale poszerzanej bazie znajduje się już ponad sto pytań z odpowiedziami, które podzielono na bloki tematyczne. Przy tworzeniu listy pytań i odpowiedzi współpracują wydziały Urzędu Miasta, które przesyłają pytania najczęściej zadawane przez klientów Magistratu. Obecnie w bazie znajduje się ponad sto pytań z odpowiedziami, które podzielono na bloki tematyczne, m.in.: praca w Urzędzie Miasta, informacje prawne, pozwolenie/zezwolenie/zgoda, ewidencja ludności/ dowody osobiste, obsługa przedsiębiorcy, o co pytają rodzice?, drzewa i krzewy, porady dla Kierowców. Od początku funkcjonowania strony ( 1 lipca 2009 r.) odnotowano  ponad  140 tysięcy wyświetleń.

Dodajmy, że krakowianie zadają Urzędowi Miasta pytania również za pośrednictwem tzw. IDZ - u, a więc Internetowego Dziennika Zapytań. Po zarejestrowaniu się na stronie internetowej www.bip.krakow.pl/idz wystarczy wpisać pytanie w odpowiednim formularzu. Pytania kierowane są do poszczególnych Wydziałów Magistratu – urzędnicy odpowiadają na nie do 7 dni.  (KS/WAŚ).

pokaż metkę
Osoba publikująca: OLGA SOLARZ
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2011-01-18
Data aktualizacji: 2011-01-18
Powrót

Zobacz także

Znajdź