Nasze Miasto rozwiń menu
Komunikat archiwalny

Nowe zasady w sprawie meleksów

Powołany przez Prezydenta Krakowa zespół roboczy ds. meleksów przygotował projekt dotyczący zasad funkcjonowania tych pojazdów, przede wszystkim w centrum miasta. Uwagi do proponowanych rozwiązań można składać do 10 września. Projekt dostępny jest w  Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Krakowa pod adresem www.bip.krakow.pl (ogłoszenia i komunikaty).

Ewentualne uwagi, propozycje lub wnioski do części I sprawozdania, czyli „Wniosków z prac zespołu" można składać pisemnie do Wydziału Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa na adres: al. Powstania Warszawskiego 10, 31-549 Kraków – pocztą tradycyjną lub sa.umk@um.krakow.pl – pocztą elektroniczną do 10 września.

pokaż metkę
Autor: KINGA SADOWSKA
Osoba publikująca: KATARZYNA CZUBERNAT
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2013-08-22
Data aktualizacji: 2013-08-22
Powrót

Zobacz także

Znajdź